قوها با برد به تعطیلات رفتند+ فیلم

تیم فوتبال ملوان با گل مهدی مومنی در دقیقه ۴۲ برابر نفت مسجد سلیمان به پیروزی دست یافت و توانست در این برد خانگی به روند خوب اخیر خود ادامه دهد و نیم‌فصل اول لیگ برتر را با نتیجه خوب به پایان برساند.

قوها با برد به تعطیلات رفتند+ فیلم

به گزارش ۸دی، تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و نفت مسجدسلیمان عصر پنجشنبه در هفته پانزدهم و پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت ملوان با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.

در نیمه اول این مسابقه ملوانان برتری محسوسی نسبت به حریف خود داشتند و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز به دست آوردند تا اینکه مهدی مومنی مهاجم این تیم در دقیقه ۴۲ دورازه تیم نفت مسجدسلیمان را باز کرد تا ملوان با برتری نیمه اول را به رختکن برود.

در نیمه دوم نیز هر دو تیم ملوان و نفت مسجدسلیمان فرصت گلزنی داشتند اما بی دقتی بازیکنان و نامناسب بودن زمین بازی باعث شد تا این موقعیت‌ها به هدر برود و در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان خاتمه یافت.

نتایج و جدول رده‌بندی لیگ برتر در هفته پانزدهم لیگ برتر

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب ۱۵ امتیا در رتبه سیزدهم و تیم نفت مسجدسلیمان نیز با کسب ۹ امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی ۱۶ تیمی رقابتهای لیگ برتر قرار گرفتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه