افتتاحیه اولین همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری آستارا+ تصاویر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان از افتتاحیه اولین همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری شهرستان آستارا خبر داد و گفت: مشکلات بر سر راه سرمایه گذاران برطرف تا شاهد رونق بیش از پیش صنعت گردشگری در منطقه باشیم.

افتتاحیه اولین همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری آستارا+ تصاویر

به گزارش ۸دی،ولی جهانی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان امروز در آیین افتتاح اولین نمایشگاه و آغاز به کار همایش فرصت های سرمایه‌گذاری گردشگری که در تالار هتل اسپیناس برگزار شد، اظهار کرد: آستارا دارای ظرفیت های بی شمار در حوزه‌ گردشگری است و باید به این بخش توجه ویژه شود.

وی بر تعیین تکلیف موضوعات مربوط به سرمایه گذاری در بخش گردشگری شهرستان آستارا تاکید کرد و گفت: مشکلات بر سر راه سرمایه گذاران برطرف تا شاهد رونق بیش از پیش صنعت گردشگری در منطقه باشیم.

غلامرضا مرحبا نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین بر استفاده بهینه از فرصت های سرمایه گذاری گردشگری شهرستان آستارا تاکید کرد.

وی گفت: برای پیشبرد اقتصادی، اشتغالزایی و بهره مندی از گردش مالی مناسب ، توجه به صنعت گردشگری باید در اولویت قرار گیرد.

عنایت رضایی پور فرماندار بندر آستارا نیز در این آیین، از آستارا به عنوان شهر فرصت های طلایی نام برد و ادامه‌ داد: آستارا در حوزه‌های مختلف به ویژه‌ بخش گردشگری ظرفیت های خوبی دارد که با نگاه ویژه به آن می توان فرصت های شغلی ایجاد و موجب شکوفایی منطقه شد.

وی بر لزوم حمایت از سرمایه گذاران و برطرف شدن مشکلات و موانع آنان تاکید کرد.

میثم الوان پور شهردار بندر آستارا  نیز در این آیین، اظهار کرد: در چند ماه اخیر در راستای سرمایه گذاری در آستارا خیزهای مثبتی برداشته شده است.

وی افزود: در آینده نزدیک پروژه‌هایی در آستارا استارت زده می شود که انشاءالله موعد مقرر به سرانجام برسد و مردم از نتایج آن بهره مند شوند.

الوان پور، آستارا را سرشار از مواهب الهی، جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی دانست و خاطر نشان کرد: با سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری علاوه بر جذب گردشگر، اشتغال‌زایی و توسعه‌ی منطقه را شاهد خواهیم بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه