دپو لوازم بهداشتی قاچاق در رشت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان از کشف بیش از هزار و ۷۰۰ عدد لوازم بهداشتی خارجی قاچاق در بازرسی از یک انبار در اطراف شهرستان رشت خبر داد.

دپو لوازم بهداشتی قاچاق در رشت

به گزارش ۸دی، با بیان اینکه قاچاق محصولات بهداشتی ارتباط مستقیمی با سلامت افراد جامعه دارد و این موضوع خط قرمز مجموعه انتظامی است، اظهار کرد: پلیس در راستای برخورد با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی در ادامه با اعلام اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز از نگهداری لوازم بهداشتی قاچاق داخل یک انبار در اطراف شهرستان رشت مطلع شدند، افزود: پلیس به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان، هزار و ۷۹۰ عدد مسواک و خمیر دندان خارجی قاچاق را کشف کرد.

سرهنگ “ارحام عفت‌دوست” از معرفی متهم ۳۵ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی این کشفیات را یک میلیارد و ۴۵ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه قاچاق پدیده‌ای است که از جهات گوناگون حیات سالم زندگی، اقتصاد و فرهنگ یک جامعه را تهدید می‌کند، خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه