بیانیه مجمع نمایندگان گیلان بمناسبت گرامیداشت حماسه ۸ و ۹ دی

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، یوم الله هشتم و نهم دی ماه را گرامی داشت و در بخشی از این پیام آمده است: مردم با بصیرت گیلان در هشتم دی ماه سال ۸۸ یک روز زودتر دفاع خود را از ولایت فقیه نشان دادند تا اثبات کنند مردم سرزمین گیل هر کدام یک میرزا کوچک هستند.

بیانیه مجمع نمایندگان گیلان بمناسبت گرامیداشت حماسه ۸ و ۹ دی

به گزارش ۸دی،محمدرضا احمدی سنگری رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، سالگرد یوم الله هشتم و نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت.

«نهم دی ماه» یادآور حضور آگاهانه مردم ایران در بیعتی دوباره با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری است. حماسه جاودانی که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد و پیامی روشن برای دشمنان این مرز و بوم داشت، که همانا «ولایت مداری» و «هوشیاری ملت» بود.

مردم همیشه در صحنه ایران، بار دیگر در ۹ دی ۱۳۸۸ با حضور آگاهانه و مقتدرانه خویش، بیعتی دوباره با آرمان‌های انقلاب نموده و حماسه ای جاودان خلق کردند. نمایش بصیرت و هوشیاری ملت مومن غیرتمند در این حماسه باشکوه، چنان تجلی یافت که مقام معظم رهبری در این باره فرمودند: «امتیاز نظام ما این است که متعلق به مردم است. آن افرادی که با همه وجود نظام جمهوری اسلامی را و اسلام و این پرچم برافراشته را در این کشور نگه داشته اند، در درجه اول خود مردمند و دشمنان ما باید این را بفهمند » …

مردم با بصیرت گیلان در هشتم دی ماه سال ۸۸ یک روز زودتر دفاع خود را از ولایت فقیه نشان دادند و امید دشمنان را به یاس تبدیل کردند تا اثبات کنند مردم سرزمین گیل هر کدام یک میرزا کوچک هستند و به دشمنان بفهمانیم که ما با عهدی که با اماممان بستیم پایبندیم و بصیرت ما از مشتهای گره شده و قلبهای داغدار حسینی تجلی پیدا کرد.

مجمع نمایندگان استان گیلان با گرامیداشت یوم الله هشتم و نهم دی ماه، توفیق روزافزون مردم عزیز میهن اسلامی به ویژه مردمان مومن، متعهد و ولایتمدار استان گیلان را از درگاه ایزد منان مسألت می‌نماید.

محمدرضا احمدی سنگری
رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه