اجرای آزمایشی سرشماری ثبتی مبنا در گیلان

معاون آمار سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان از اجرای مرحله آزمایشی سرشماری ثبتی مبنا در گیلان در شهر منجیل خبر داد و گفت: شهروندان تا پایان دی ماه به روزسازی اطلاعات را در پایگاه اینترنتی ثبت احوال انجام دهند تا در بهمن ماه نتایج اطلاعات را جمع آوری و ارائه دهیم.

اجرای آزمایشی سرشماری ثبتی مبنا در گیلان

به گزارش ۸دی،وحید طیفوری معاون آمار سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان در رودبار در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: منجیل شهر نمونه اجرای آزمایشی سرشماری سال ۱۴۰۱ در گیلان است و تمام اعضای خانوار که سن آن‌ها ۱۵ سال به بالا است باید اطلاعات مکانی خود را در سامانه www.ncr.ir وارد کنند.

وی با بیان اینکه اطلاعات نشانی باید با محل سکونت فعلی مطابقت داشته و تایید شود، افزود: اگر نشانی یا کد پستی با محل فعلی سکونت یکی نباشد، اطلاعات باید اصلاح شود.

معاون آمار سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان گفت: اتباع خارجی هم باید در سامانه kanoonnobat.ir وارد شده و اطلاعات خود را وارد کنند.

طیفوری تصریح کرد: شهروندان از اول تا پایان دی ماه به روزسازی اطلاعات را در پایگاه اینترنتی ثبت احوال انجام دهند تا در بهمن ماه نتایج اطلاعات را جمع آوری و ارائه دهیم.

وی افزود: سرشماری سال ۱۴۰۵ به صورت مدرن ثبتی مبنا انجام می‌شود و لازم است تا آن زمان همه مراحل سرشماری را به صورت میدانی آزمایش کنیم تا بتوانیم این فرآیند را برای اجرا ارزیابی کرده و با شناسایی نقاط ضعف و برطرف کردن آن‌ها، بهترین سرشماری را در سال ۱۴۰۵ به روشی نوین انجام دهیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه