بازداشت عامل ارتباط با رسانه‌های معاند در سیاهکل

فرمانده انتظامی سیاهکل از دستگیری عامل ارتباط با رسانه‌های معاند و تشویش اذهان عمومی در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم ۳۵ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

بازداشت عامل ارتباط با رسانه‌های معاند در سیاهکل

به گزارش ۸دی،سرهنگ حسین امیدخواه فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اطلاعات به دست آمده در خصوص ارتباط فردی با رسانه‌های معاند در سیاهکل و اقدام وی به تشویش اذهان عمومی، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات فنی و اطلاعاتی، عامل اصلی ارتباط با رسانه‌های معاند را که از طریق فضای مجازی فعالیت‌های گسترده‌ای در خصوص تشویش اذهان عمومی و انجام اقدامات خرابکارانه داشت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل با بیان اینکه متهم ۳۵ ساله در تحقیقات پلیس به ارتباط با شبکه‌های معاند و بیگانه اعتراف کرد افزود: این فرد پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

امیدخواه با اشاره به اینکه پلیس برای برقراری امنیت مردم وجامعه ازهیچ تلاشی دریغ نمی‌کند از خانواده‌ها خواست تا بیش از پیش مواظب فرزندان خود خصوصا جوانان و نوجوانان باشند، زیرا دشمن روی این قشر که سرشار از احساسات و هیجان است تمرکز کرده و با استفاده از ابزار‌هایی نظیر فضای مجازی سعی دارد آن‌ها را تحریک کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه