رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی گیلان:

۳۰۱ حافظ قرآن در نیروی انتظامی گیلان اشتغال دارند/ برگزاری بیش از ۴۴۰ محفل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان گیلان با اشاره به اشتغال ۳۰۱ حافظ قرآن در نیروی انتظامی استان گفت: برگزاری بیش از ۴۴۰ محفل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان و همچنین تداوم آن در سایر ماه ها به منظور ترویج معارف دینی و قرآنی بین کارکنان ناجا است.

۳۰۱ حافظ قرآن در نیروی انتظامی گیلان اشتغال دارند/ برگزاری بیش از ۴۴۰ محفل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان

به گزارش ۸دی،حجت الاسلام علیرضا اسدی ارجمندی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به وظایف سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بیان کرد: ترویج انس با قرآن، بصیرت افزایی و ارتقای معنویت دینی و اسلامی از وظایف عقیدتی سیاسی ناجا است.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان گیلان با اشاره به فعالیت های این مجموعه در راستای ترویج قرآن گفت: برگزاری بیش از ۴۴۰ محفل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان و همچنین تداوم آن در سایر ماه ها به منظور ترویج معارف دینی و قرآنی بین کارکنان ناجا است.

وی افزود: در ۹ ماهه امسال، ۲۱۷ جلسه اخلاقی برای کارکنان برگزار شد و مشاوره دینی و تربیتی نیز به خانواده ها ارائه کردیم.

اسدی ارجمندی با اشاره به برگزاری ۳۰ دوره تربیت عالی استانی برای پایور و پیمانکاران ناجا گیلان تصریح کرد: امسال بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ اقامه نماز جماعت توسط عقیدتی سیاسی ناجا برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری ۴۰ مراسم تجلیل و سرکشی از خانواده شهدای ناجا گیلان بیان کرد: رویکرد عقیدتی سیاسی حفظ و ترویج معارف اسلامی و ارزش های انقلابی بین کارکنان و خانواده های آنان است‌.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان گیلان عنوان کرد: ۳۰۱ حافظ قرآن شاغل در نیروی انتظامی گیلان داریم و با توجه به تاکیدات رهبری در این خصوص، افزایش این تعداد در دستور کار مجموعه است.

اسدی ارجمندی بیان کرد: دو مرحله کلاس نهضت روشنگری و بصیرت افزایی با حضور اساتید کشوری و استانی همراه با پرسش و پاسخ و رفع شبهات روز برای پرسنل برگزار شد.

وی با اشاره به تولید ۳ هزار و ۹۰۰ محتوای سیاسی به روز همراه با تحلیل بیان کرد: این تولیدات از طریق فضای مجازی در اختیار کارکنان مجموعه ناجا استان قرار گرفت.

اسدی ارجمندی با بیان اینکه تشویق به فرزندآوری کارکنان یکی دیگر از اقدامات این سازمان است افزود: برگزاری کارگاه سبک زندگی و انتخاب همسر، برگزاری جلسات مشاوره برای خانواده های مجموعه، کلاس های ازدیاد نسل و فرزندآوری و اجرای طرح یاران ولایت از جمله اقدامات دیکر عقیدتی سیاسی استان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه