دستگیری سارق مراکز درمانی در آستانه‌ اشرفیه

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌ اشرفیه از دستگیری و اعتراف سارق به ۶ فقره سرقت از مراکز درمانی خبر داد و گفت: سارق ۴۷ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

دستگیری سارق مراکز درمانی در آستانه‌ اشرفیه

به گزارش ۸دی،سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌ اشرفیه با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد اظهار کرد: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی افزود: با توجه به وقوع چند فقره سرقت از مراکز درمانی طی هفته‌های گذشته در سطح شهرستان آستانه‌ اشرفیه، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌ اشرفیه با بیان اینکه پس از اقدامات فنی صورت گرفته و بررسی‌های لازم، مشخصات سارق این پرونده‌ها به دست آمد و در اختیار واحدهای گشتی قرار گرفت و گفت: ماموران کلانتری ۱۱ این فرد را در سطح حوزه استحفاظی شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ نجفی‌پور از اعتراف سارق به ۶ فقره سرقت از مراکز درمانی خبر داد و تصریح کرد: سارق ۴۷ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی عدم رعایت نکات ایمنی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و اذعان داشت: نقش مردم در این زمینه و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه