رییس اورژانس شفت در گفتگو با ۸دی:

آمبولانس روستاهای شفت قطعاً به منطقه باز می گردد/ این جابه جایی ها در سازمان اورژانس طبیعی است

رییس اورژانس شفت با تاکید بر اینکه این آمبولانس به روستا بازخواهد گشت، گفت: هر آمبولانس چه وقفی باشد و‌ چه متعلق به دولت باشد در اختیار اورژانس است و این جا به جایی در برخی مناطق صورت می گیرد.

آمبولانس روستاهای شفت قطعاً به منطقه باز می گردد/ این جابه جایی ها در سازمان اورژانس طبیعی است

به گزارش ۸دی، در روزهای اخیر خبری در رابطه با وضعیت آمبولانس روستاهای شفت در گفتگو با“احمد پاکدل” عضو شورای اسلامی روستای شالمای شهرستان شفت منتشر شد. او در گفتگو با خبرنگار هشت دی گفته بود بیش از ۴۰ روز است یک دستگاه آمبولانس مرکز بهداشت این روستا از محل خارج شده است و کسی از سرنوشت این آمبولانس اطلاعی به شورا و مردم محل نداده است. (اینجا بخوانید)

“محمد رمضانپور” رییس اورژانس شهرستان شفت در گفتگو با خبرنگار هشت دی در واکنش به اظهارات عضو شورای روستا شالما شفت پیرامون وضعیت آمبولانس مرکز بهداشت این روستا اظهار کرد: جا به جا شدن آمبولانس ها امری طبیعی و عادی است این در حالی است که در این مدت آمبولانس دیگری منطقه در نظر گرفته شده است.

رییس اورژانس شفت با بیان اینکه این جا به جایی موقت است و حتما به منطقه باز می گردد، گفت: آمبولانس مذکور وقفی نیست و با پیگیری های رؤسای سابق علوم پزشکی و اورژانس گیلان برای خدمات رسانی به مردم روستا در نظر گرفته شده است.

رمضانپور با تاکید بر اینکه این آمبولانس به روستا بازخواهد گشت، گفت: هر آمبولانس چه وقفی باشد و‌ چه متعلق به دولت باشد در اختیار اورژانس است و این جا به جایی در برخی مناطق صورت می گیرد.

وی ادامه داد: در بین مردم روستا شایعه شده که این آمبولانس توسط فردی که از خانواده معظم شهدا است وقف مرکز بهداشت شده است و بین مردم جا انداخته اند که مرکز بهداشت از اورژانس جدا است این در حالی است که مرکز بهداشت در پایگاه اورژانس آن منطقه واقع شده و اگر فرض هم بگیریم که این آمبولانس وقف شده است، وقف اورژانس (۱۱۵) است نه مرکز بهداشت.

رمضانپور در ادامه تصریح کرد:به طور مثال اگر فردی برای بیمارستانی آمبولانسی را وقف کرده باشد بعد از گذشت مدتی، اگر آمبولانس به جای دیگری منتقل شود این حق شکایت وجود دارد اما در رابطه به این موضوع باید بگویم این آمبولانس متعلق به اورژانس است حال اگر آمبولانس دچار نقص فنی شود باید به خانواده موقوفه مراجعه کنیم و اجازه بگیریم؟ این گونه نیست و تمامی امور آمبولانس، مربوط به اورژانس است.

رییس اورژانس شهرستان شفت با بیان اینکه این آمبولانس و پایگاه اورژانس روستا با پیگیری دکتر سالاری و همراهی رئیس سابق اورژانس جهت خدمت رسانی به روستا بنا شده است اذعان کرد: بین مردم روستا این گونه جا افتاده که آمبولانس وقف خانه بهداشت روستا است در حالی که مربوط به سازمان اورژانس است.

رمضانپور در پایان خاطرنشان کرد: فارغ از تمام این مسائل و پیگیری مردم روستا، این آمبولانس قطعاً به منطقه باز خواهد گشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه