حمایت بازیگر ایرانی از داعش وطنی+ عکس

بازیگر سریال امنیتی «سقوط» که محتوای آن درباره داعش است، در استوری اینستاگرامش بار دیگر از داعش حمایت کرد.

حمایت بازیگر ایرانی از داعش وطنی+ عکس

به گزارش ۸دی، حمید فرخ‌نژاد که هم اکنون مشغول بازی در مینی‌سریال امنیتی سقوط به کارگردانی مشترک سجادپهلوان‌زاده و محمد حسین مهدویان است، بار دیگر در استوری اخیرش نظام را به کودک‌کشی و مرده دزدی متهم کرد. این در حالی است که حمید فرخ‌نژاد طی چند ماه اخیر طی گفت‌وگوهایی مدعی شده بود هدفش اصلاح برخی امور است. اما برخلاف وعده‌های داده شده، آنچه در صفحات مجازی او منتشر می‌شود، حمایت علنی از آشوب و اتهام به حاکمیت است.

حمایت بازیگر سریال امنیتی فیلیمو از داعش وطنی

انتشار دوباره چنین استوری نشان می‌دهد فرخ‌نژاد برخلاف نقش امنیتی که در فیلم و سریال‌ها ایفا می‌کند، در دنیای واقعی کاراکتری ضدامنیتی و مواضعی بر خلاف امنیت ملی کشور دارد.

قطعا با چنین استوری‌هایی نمی‌توان دست به انکار ایفای نقش در فیلم‌های حکومتی گرانقیمت، همکاری با دست‌اندرکاران امنیتی سینما و دریافت دستمزدهای چندصدهزار دلاری زد و حقیقت را وارونه جلوه داد.

با این اقدام شمار فراوانی از تهیه‌کنندگان حاضر به همکاری با این بازیگر نخواهند بود. کارنامه فرخ‌نژاد نشان می‌دهد که او همچنان طبق اظهارنظر خودش تنها چیزی که برایش اهمیت دارد، فراهم کردن کمک‌ هزینه‌های ۱۰ هزار دلاری برای خانواده‌اش در آمریکاست و تا زمانی که او بازیگر گرانقیمتی باشد و بیشترین دستمزد را در آثار امنیتی دریافت کند، این رویه ساختارشکنانه را متوقف نخواهد کرد.

باید دید آیا نهادهای نظارتی از جمله ساترا، درباره تولیداتی که این بازیگر ضدامنیتی در انها حضور دارد تصمیم قاطعی اتخاذ می‌کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه