حجت الاسلام قربانپور در همایش حجاب فاطمی:

ضرورت مطالبه گری بر اساس اصول مناسب و معقولانه/ عرصه علم و دانش جای برهنگی نیست

امام جمعه موقت رشت خطاب به بانوان مطالبه‌گر بر “حضور میدانی” تاکید کرد و گفت: بهترین اثر برای مقاله با بی‌حجابی حضور میدانی و حرکت اجتماعی موثر مبتنی بر اصول اسلامی و ارزشی است. از مطالبه به حق خودتان کوتاه نیایید، در مسیر رسیدن به اهدافتان بدون تنش و بر اساس اصول مناسب و معقولانه با حجاب خودتان همواره در صحنه حضور داشته باشید.

ضرورت مطالبه گری بر اساس اصول مناسب و معقولانه/ عرصه علم و دانش جای برهنگی نیست

به گزارش خبرنگار ۸دی، امام جمعه موقت رشت در همایش بزرگ حجاب فاطمی در گلزار شهدای رشت با اشاره به اهمیت جایگاه مطالبه گری اظهار کرد: مطالبه گری باید طبق اصول ارزش های اسلامی و اخلاقی شکل می گیرد و شهیدان در وصیت نامه هایشان مطالبه در حفظ ارزش ها را از ما خواسته اند. ما براساس اصول ارزش‌های اسلامی و اخلاقی مطالبه‌گری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه بی حجابی عده‌ای پسندیده جامعه اسلامی و خیابان‌هایمان که مزین به نام شهدا است نیست، گفت: بهترین اثر برای مقاله با بی حجابی حضور میدانی و حرکت اجتماعی موثر مبتنی بر اصول اسلامی و ارزشی است، یک حرکت اجتماعی موثر مبتنی بر اصول اسلامی با حضور میدانی شدنی است لذا حضور پیوسته داشته باشید.

ضرورت مطالبه گری بر اساس اصول مناسب و معقولانه

حجت الاسلام صفر قربانپور با اشاره به بانوان حاضر در این مراسم در مطالبه گری از ارزش ها، گفت: از مطالبه به حق خودتان کوتاه نیایید، در مسیر رسیدن به اهدافتان بر اساس اصول مناسب و معقولانه با حجاب خودتان همواره در صحنه حضور داشته باشید.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به نتایج برهنگی و اقدامات ضد اخلاقی در غرب خاطرنشان کرد: آمار فرزندان نامشروع، سقط جنین و … نشان دهنده تجربیات غرب از این مسائل غیر اخلاقی است.

ساحت علم عرصه برهنگی نیست

وی با بیان اینکه ساحت علم عرصه برهنگی نیست تصریح کرد: تمام این رفتارها، برای بازی دادن افراد برای تسلط به عقل، ذهن و قلب مردم است. جای خجالت دارد که در خیابان های متعلق به مردم ارادتمند اهل بیت(ع) خودشان را برهنه می کنند در حالی که این حرکات اشتباهی مبنایی است و جز پوچی حاصلی ندارد.

امام جمعه موقت رشت خطاب به مطالبه گران و افراد دلسوز این عرصه ادامه داد: مطمئن باشید اگر سهل انگاری کنیم قطعاً دیر خواهد شد و اگر امروز مسئله سر برهنگی است فردا این برهنگی افزایش خواهد یافت که مقابله با آن کار سنگینی خواهد بود لذا به هوش باشید.

تدوین ضوابط مطلوب اجرایی برای عبور از شرایط کنونی

قربانپور بیان کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی و ستاد‌های کشوری هرچه سریعتر ضوابط اجرایی برای امر به معروف برای عبور از این شرایط را تدوین کنند.

وی افزود: واجب است اقدامات ضروری در اسرع وقت انجام شود چرا باید در برخی مراکز دولتی و تجاری شاهد برهنگی برخی افراد باشیم لذا هرچه سریعتر باید اقدامات بازدارندگی برای اجرای مطالبات مردم انجام شود.

امام جمعه موقت رشت خطاب به مدیران کشور خاطرنشان کرد: در جامعه اسلامی مسیر و راهی که خانواده ها طی می کنند یقین بدانید با شماست و در این راه قطعاً هزینه می کنند لذا تدبیرهای لازم باید توسط مسئولان پیگیری شود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه