آیت الله فلاحتی:

گیلان بستر مناسبی برای صادرات تولیدات کشاورزی به آسیای میانه و اوراسیا دارد

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به شرایط مناسب روابط اقتصادی ایران و گیلان در آسیای میانه، گفت: استان گیلان بستر مناسبی برای صادرات تولیدات کشاورزی به آسیای میانه و اوراسیا دارد و این ظرفیت‌ها باید احصاء شود.

گیلان بستر مناسبی برای صادرات تولیدات کشاورزی به آسیای میانه و اوراسیا دارد

به گزارش ۸دی،آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی، اظهار کرد: جهاد مولود انقلاب اسلامی و یکی از اثرگذارترین دستگاه‌های اجرایی و خدماتی به شمار می‌رود و مردم هیچ گاه خدمات ارزنده جهاد سازندگی اوایل انقلاب فراموش نمی‌کنند.

وی تعامل همدلی درون سازی را عامل موفقیت دانست و افزود: فضای همدلی و وفاق باید در بین مدیران و مسئولان و همکاران صورت گیرد تا موفقیت حاصل شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه فضای مجازی بلای جان خانواده‌ها شده است، گفت: دشمن در این دو سال کرونا و غفلت از فضای مجازی بهترین بهره را برای صدمه زدن به انقلاب و فروپاشی بنیان خانواده برد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه دانش آموزان و نسل جوان به علت کرونا دو سال در فضای مجازی زیست کردند، اضافه کرد: برای مدیریت فضای مجازی و محتواسازی در این عرصه بسیار ضعیف عمل کرده‌ایم.

وی با تاکید بر تکریم خانواده‌های جهادگران، افزود: باید به صورت ویژه از خانواده جهادگران تجلیل و تکریم و آنها فراموش نشوند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه به تولید در بخش کشاورزی اهمیت داده شود، گفت: دغدغه مندی حضرت آقا در بخش تولید باید سر لوحه کار همه مسئولان قرار گیرد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه گیلان با کمبود زمین مواجه است، اضافه کرد: فروش زمین به غیربومی‌ها و تفکیک اراضی کشاورزی بین وراث سبب شده تا روز به روز زمین در گیلان، آب برود.

وی با اشاره به شرایط مناسب روابط اقتصادی ایران و گیلان در آسیای میانه، افزود: گیلان بستر مناسبی برای صادرات تولیدات کشاورزی به آسیای میانه و اوراسیا دارد و این ظرفیت‌ها باید احصاء شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر لایروبی بنادر استان برای پهلوگیری کشتی‌های ترانزیتی، بیان کرد: پروژه ریلی رشت به آستارا زمان بر خواهد بود و باید هر چه سریع‌تر ظرفیت‌های بنادر را برای ترانزیت کالا به کار گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه