در گفتگو با ۸دی مطرح شد

توزیع۹۰۰ هزار بسته معیشتی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در گیلان

امسال همزمان با آغاز هفته بسیج در قالب رزمایش جهادگران فاطمی، ۴۰هزار بسته معیشتی بین اقشار کم درآمد در حال توزیع است این در حالی است که به گفته مدیر برنامه ریزی سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۹۰۰هزار بسته معیشتی توزیع شده است.

توزیع۹۰۰ هزار بسته معیشتی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در گیلان

به گزارش ۸دی، یکی از اقداماتی که بسیج با کمک گروه های جهادی و مردمی در راستای کمک به جامعه کم برخوردار و حمایت از اقشار کم درآمد انجام داده است توزیع بسته های معیشتی است.

امسال نیز همزمان با آغاز هفته بسیج در قالب رزمایش جهادگران فاطمی، ۴۰هزار بسته معیشتی بین اقشار کم درآمد در حال توزیع است این در حالی است که به گفته مدیر برنامه ریزی سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۹۰۰هزار بسته معیشتی توزیع شده است.

“علی ذاتی” مدیر برنامه ریزی سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در گفت و گو با خبرنگار هشت دی با اشاره به آمار توزیع بسته های معیشتی در استان بیان کرد: این طرح همزمان با شیوع ویروس کرونا در استان آغاز و تاکنون حدود ۹۰۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده است.

وی با اشاره به توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی در هفته بسیج، گفت: همچنین همزمان با آغاز رزمایش جهادگران فاطمی۲، این طرح با توزیع ۶ هزار بسته معیشتی در مرکز استان آغاز شد.

مدیر برنامه ریزی سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان تصریح کرد: با توجه به تنوع این بسته ها، ارزش ریالی آن بین ۴۵۰ هزار تا ۸۰۰ هزار تومان است که تاکنون جمع ریالی این ۹۰۰ هزار بسته، حدود ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است.

ذاتی خاطرنشان کرد: این بسته های معیشتی با توجه به ظرفیت پایگاه های بسیج، گروه های جهادی و خیرین در مناطق محروم و مناطق هدف در بین خانوار های آسیب پذیر شناسایی شده و سازماندهی شده توسط پایگاه ها، توزیع می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه