رئیس بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان خبر داد:

بهره‌برداری از ۳۰ واحد مسکن مددجویی در هفته دفاع مقدس

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به بهره‌برداری از ۲ هزار واحد مسکن  مددجویی در دو مرحله در این استان، گفت: در هفته دفاع مقدس ۳۰ واحد مسکن مددجویی در گیلان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از ۳۰ واحد مسکن مددجویی در هفته دفاع مقدس

به گزارش هشت‌دی احمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: تاکنون دو هزار واحد مسکن مددجویی در دو مرحله در گیلان به بهره‌برداری رسید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان افزود: در مرحله سوم ساخت ۵۰۰ واحد دیگر نیز آغاز شده که از این تعداد ۳۰ واحد در هفته دفاع مقدس در استان به بهره‌برداری رسید.

محمد نیک فطرت فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت نیز در حاشیه بهره‌برداری از چند واحد مسکونی در گفتگو با خبرنگاران از افتتاح دو واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام در روستای پاچکنار و کیجده خبر داد و اظهار کرد: ۱۰ ساختمان پایگاه مقاومت بسیج در شهرستان رشت هم امروز افتتاح شد.

 وی ادامه داد: این واحدهای مسکونی و ساختمان‌های پایگاه مقاومت بسیج با کمک گروه‌های جهادی و خیّران با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد ۳۵۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت همچنین از ساخت ۴۴ واحد مسکن مددجویان به‌زودی در رشت خبر داد و بیان کرد: کمک خیّران و گروه‌های جهادی در این اقدام خداپسندانه مؤثر است.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه