بیماران گیلانی چشم‌ انتظار اهدای خون

مدیر کل انتقال خون گیلان گفت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و نیاز بیشتر به خون برای کمک به بیماران نیازمند از افراد واجد شرایط اهدا خون در استان دعوت کرد با مشارکت در این امر به یاری بیماران نیازمند بشتابند.

بیماران گیلانی چشم‌ انتظار اهدای خون

به گزارش ۸دی،بابک پاکدل مدیرکل انتقال خون گیلان امروز در گفتگویی با بیان اینکه بیماران گیلان نیاز ضروری به خون دارند، اظهار کرد: افراد ۱۸ تا ۶۵ سال دارای شرایط اهدا می توانند به مراکز اهدای خون مراجعه و با این اقدام خود به حوزه درمان و سلامت بیماران کمک کنند.

وی با اشاره به آمار بالای سالمندان و مبتلایان به بیمارهای قلبی، سرطان، تالاسمی، هموفیلی در گیلان افزود: تزریق خون تازه و کمتر از ۱۰ روز به بیماران خاص بر روند کیفیت درمان و نقاهت آنان اثرگذار است.

مدیرکل انتقال خون گیلان با بیان اینکه ذخیره خونی ۱۴ روزه در گیلان وضعیت نسبتا با ثباتی برای استان است، افزود : اکنون با توجه به فرارسیدن فصل سرما و نیاز بیشتر به خون برای کمک به بیماران نیازمند به خون و فرآورده‌های خون انتظار است مردم نوعدوست استان با حضور موثر و فعال به کمک ما بیایند.

پاکدل به اهمیت پلاکت و مزیت تهیه سینگل پلاکت در درمان بیماران سرطانی اشاره و عنوان کرد: اهداکنندگان که هماره  در صف کمک به همنوع حضور دارند می توانند برای کمک به بیماران مبتلا به سرطان نسبت به اهدای پلاکت اقدام کنند.

وی بیان داشت: اهداکنندگان برای صرفه‌جویی در وقت می توانند ابتدا در سایت سازمان انتقال خون ثبت نام کرده و در ساعت تعیین شده به پایگاه انتقال خون مراجعه کنند.

مدیرکل انتقال خون گیلان افزود: علاقمندان برای ثبت نام در نوبت دهی اینترنتی نیز می توانند به سایت سازمان انتقال خون به آدرس  https://nobatdehi.ibto.ir/Nobat/DaryaftNobatInterneti۴ مراجعه کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه