هشت دی گزارش می دهد:

دلارهایی که خرج داعش های انسان نما می شود/ اینترنشنال مروج تفکر داعشی در ایران + فیلم

عربستان که میانه خوبی با داعش و القاعده پروری داشت و نتوانسته بود علی رغم هزینه دلار های نفتی و گرفتن لقب گاو شیرده، آنچنان موفقیتی کسب کند سعی کرد تمرکز خود را بر داعش و القاعده پروری در حوزه رسانه بگذارد که ایران اینترنشنال خروجی آن است.

دلارهایی که خرج داعش های انسان نما می شود/ اینترنشنال مروج تفکر داعشی در ایران + فیلم

به گزارش ۸دی،  امیر قطر می گوید به جای اینکه من را به اسم کشورم بشناسند به اسم  شبکه تلویزیونی الجزیره می شناسند همین یک جمله نقل قول شده از امیر قطر در کنار عملکرد رسانه ای همچون الجزیره، توانایی آن را خواهد داشت تا علاوه بر اینکه ما را  به اندازه هزار ساعت صحبت در مورد اهمیت رسانه بی نیاز کند، حجت را بر همه سیاست گذاران و تصمیم سازان جمهوری اسلامی تمام نماید.

 

اما فعل و انفعالات منطقه ای خاورمیانه در چند سال اخیر و شکست طیف اخوانی قطر و ترکیه از یک سو و طیف‌لیبرالی عربستان و امارت از سوی دیگر از ایران و محور مقاومت، آنان را به این نتیجه رساند که باید شیوه جنگ را  تغیبر بدهند.

در این میان عربستان که میانه خوبی با داعش و القاعده پروری از ابوبکر البغدادی و عبدالله عزام گرفته تا اسامه بن لادن تا ایمن ظواهری داشت و نتوانسته بود علی رغم هزینه دلار های نفتی و گرفتن لقب گاو شیرده آنچنان موفقیتی کسب کند بر همین اساس سعی کرد تمرکز خود را بر داعش و القاعده پروری در حوزه رسانه بگذارد که ایران اینترنشنال خروجی آن است.

هرچند در این رسانه تروریستی دیگر از آن شکل و شمایل داعش و القاعده خبری نیست و جای خود را به انسان نماهای شیک و امروزی داده است اما واقعیت آن است اگر اهل رسانه باشید و با دقت به نوع رفتار و استراتژی آنان نگاه کنید یقینا  تفکر داعشی و القاعده را خواهید دید که در قالب دروغ های متعدد تا اموزش برای کشتن و اشوب خود را نمایان می کند.

حال سوال این است با اتفاقات چند روز اخیر در کشور مان از کشته سازی از زنان و دختران تا ترور و آشوب های خیابانی که این شبکه سعی دارد با بولد کردن آن امنیت جانی و روانی ملت ما را برهم‌ بزند به دنبال چه چیزی است؟

به نظر می رسد ایران قوی تر و مردمانش با  فرهنگ تر و متمدن تر از آنی باشند که در دام ترفندهای سعودی بیافتند به همین دلیل اهل فن معتقدند روایت های آل سعود از دریچه این رسانه تروریستی زنده نگهداشتن یاد داعش و القاعده و همچنین گرفتن انتقام از ملت ایران و سوختن از شکست های متعدد در خاورمیانه است.

سعودی می داند که جواب شایع پراکنی و دروغ سازی آزمایش مقتدارنه قائم ۱۰۰ برای فتح دانش در ثریا از سوی مردمان دیار ایران زمین است، پس چاره ای نخواهد داشت که با خرج میلیاردی و دروغ پراکنی سوزش های خود را التیام ببخشد.

ناگفته نماند عوامل رسانه تروریستی عربستان سعودی این روزها با دلارهای این گاو شیرده سرمست هستند لیک پیداست هیچ گاوی هر‌ چقدر شیرده هم باشد همیشه توانایی  شیر دادن  نخواهد داشت، حتما روزی او را ذبح خواهند کرد و آن وقت است که گذرش به دباغ خانه خواهد افتاد.

“میثم گوهرپور”

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه