محموله چوب‌ قاچاق در توقیف پلیس ماسال

سرپرست فرماندهی انتظامی ماسال گفت: ۶ تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان کشف شد.

محموله چوب‌ قاچاق در توقیف پلیس ماسال

به گزارش ۸دی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ماسال با اشاره به اینکه قاچاق چوب و قطع غیرمجاز درختان جنگلی به تاراج بردن ثروت ملی است، اظهار کرد: مجموعه انتظامی در برخورد با سودجویان و افراد فرصت‌طلب که سعی در تخریب این ثروت ملی را دارند از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی در ادامه افزود: ماموران آگاهی شهرستان ماسال به منظور مقابله با قاچاق، حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی خود به یک خودرو وانت نیسان حامل چوب حین تردد مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

سرهنگ “مرتضی ترازی”  از کشف ۶ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از خودرو نیسان خبر داد و بیان کرد: در این راستا متهم ۴۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را ۳۰۰ میلیون ریال عنوان کردند، گفت: چوب‌های کشف شده تحویل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شد.

سرهنگ ترازی در پایان با تاکید بر اینکه قاچاق چوب و قطع غیرمجاز درختان جنگلی توسط سودجویان می‌تواند جدا از نابودی مراتع و جنگل‌ها به بحران زیست محیطی نیز بدل شود به عزم راسخ پلیس برای برخورد با قاچاق چوب اشاره کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان، مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه