فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه مطرح کرد:

کشف ۴۷ تن چوب‌ جنگلی قاچاق در آستانه‌‌اشرفیه

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: ۴۷ تن چوب جنگلی قاچاق از نوع توسکا به ارزش ۹۳۰ میلیون ریال در روستا‌ی اشمان کماچال کشف شد.

کشف ۴۷ تن چوب‌ جنگلی قاچاق در آستانه‌‌اشرفیه

به گزارش هشت‌دی، رضا شمسائی به تشدید اقدامات همه جانبه مجموعه انتظامی به منظور مقابله با قاچاقچیان چوب اشاره و اظهار کرد: حفاظت از جنگل به عنوان یکی از مواهب الهی در زندگی انسان و تاثیر بسزای آن در سلامت محیط زیست یک وظیفه همگانی است. در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی چوب­های جنگلی قاچاق در روستا‌ی اشمان کماچال شهرستان آستانه‌‌اشرفیه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و طی هماهنگی قضائی به همراه نماینده اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به مکان مورد نظر اعزام شدند.

 فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه در بازدید از این محل، ۴۷ تن چوب جنگلی قاچاق از نوع توسکا به ارزش ۹۳۰ میلیون ریال کشف شد، تصریح کرد: در این راستا دو متهم ۴۷ و ۴۹ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند، همچنین چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان آستانه‌اشرفیه منتقل شد.

شمسائی با اشاره به اینکه قاچاق چوب و قطع غیرمجاز درختان جنگلی ضرر جبران‌ناپذیری را به محیط زیست وارد می‌کند از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه