لیگ برتر فوتبال| پیروزی پرگل ملوان انزلی مقابل فولاد+ فیلم

دیدار معوقه هفته ششم لیگ برتر فوتبال بین تیم‌های ملوان و فولاد خوزستان با نتیجه ۳ بر ۱ به سود ملوان به پایان رسید.

لیگ برتر فوتبال| پیروزی پرگل ملوان انزلی مقابل فولاد+ فیلم

به گزارش ۸دی، دیدار معوقه هفته ششم لیگ برتر فوتبال بین تیم‌های ملوان و فولاد خوزستان امروز برگزار شد که این مسابقه با نتیجه ۳ بر ۱ به سود ملوان به پایان رسید.

ترکیب ابتدایی ملوان: ایمان صادقی، مجید عیدی، عبدالله حسینی، سعید کریمی، میلاد جهانی، محمود مطلق زاده، صادق بارانی، مهران احمدی، مهدی مومنی، محمد قادری، سجاد بازگیر.

ترکیب ابتدایی فولاد: کریستوفر کنت، مهدی شیری، ساسان انصاری، ایوب والی، موسی کولیبالی، سینا شاه عباسی، حمید بوحمدان، علی قربانی، محمد آبشک، وریا غفوری، یونس دلفی.

در این مسابقه که از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه تختی انزلی آغاز شد، سینا شاه عباسی (۳۸ – گل به خودی)، مهران احمدی (۴۴) و مجید عیدی (۶۲) برای ملوان گلزنی کردند. در حالی که بازی وارد وقت‌های اضافه شده بود، فولاد موفق شد روی شوت حمید بوحمدان (۱+۴۵) یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما تلاش این تیم در نیمه دوم راه به جایی نبرد تا فولاد با جواد نکونام ضعیف‌ترین نتایج خود را در چند هفته گذشته بگیرد.

انزلی‌چی‌ها با این پیروزی ۹ امتیازی شدند و جای نفت مسجدسلیمان را در جایگاه چهاردهم گرفتند. فولاد اما با متحمل شدن سومین باخت خود در این فصل و تجربه‌ی سومین شکست متوالی و ششمین هفته‌ی بدون برد با همان ۱۲ امتیاز در رتبه‌ی نازل دهم ایستاد. فاصله تیم نکونام با منطقه‌ی سقوط فقط سه امتیاز است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه