استاندار گیلان در دیدار معاون جمعیت هلال احمر کشور؛

استقرار بالگرد در گیلان دائمی شود/ ضرورت بهینه‌سازی زیرساخت‌ها و توسعه تجهیزات هلال احمر استان

استاندار گیلان بر ضرورت بهینه‌سازی زیرساخت‌ها و توسعه تجهیزات هلال احمر در جهت بهبود ارائه خدمات به مردم تأکید کرد و گفت: استقرار دائمی یک فروند بالگرد با توجه به وقوع حوادث غیرمترقبه و شروع فصل سرما در گیلان ضرورت دارد.

استقرار بالگرد در گیلان دائمی شود/ ضرورت بهینه‌سازی زیرساخت‌ها و توسعه تجهیزات هلال احمر استان

به گزارش ۸دی، استاندار گیلان امروز در دیدار معاون حقوقی و امور استان‌های جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه این جمعیت به عنوان نهاد خدمت رسان و سفیر صلح در جهان نزد مردم جایگاهی والا و ارزشمند دارد، اظهار کرد: مردم همیشه قدردان زحمات فعالان و داوطلبان خدوم جمعیت هلال احمر در زمینه های مختلف امدادرسانی و اقدامات بشر دوستانه هستند.

وی در ادامه افزود: عملکرد و اقدامات جمعیت هلال احمر کشور در دورانها و عرصه های مختلف برای ارائه خدمات انساندوستانه جامعه از جمله در حوادث و وقایع و نیز ایام شیوع ویروس منحوس کرونا بر کسی پوشیده نیست و شایسته تقدیر از سوی همگان است.

اسدالله عباسی به جایگاه پنجم جمعیت هلال احمر ایران اسلامی در جهان از نظر توانمندی اشاره کرد و گفت: این افتخار مرهون هم افزایی، حمایت، همدلی، تلاش و اهتمام ویژه اعضای آن است.‌

این مسئول با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم در خصوص حوزه های مختلف رفاه اجتماعی بویژه تامین دارو و مسائل بهداشت و درمان و حضور بموقع در بروز حوادث و ارائه خدمات مطلوب به حادثه دیدگان بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و اقلیمی و حضور میلیون ها مسافر داخلی و خارجی در استان، بهینه سازی زیرساختها و توسعه و تکمیل تجهیزات هلال احمر در حوزه امدادرسانی مناطق کوهستانی و بهداشت و درمان بویژه داروخانه ها برای ارائه خدمات مطلوب تر به آحاد مردم و مسافران در فصول مختلف سال مورد انتظار است.

 وی به حادثه خیز بودن گیلان اشاره و تصریح کرد: استقرار دائمی یک فروند بالگرد با توجه به وقوع حوادث غیرمترقبه و شروع فصل سرما در گیلان ضرورت دارد.

https://www.gilan.ir/sites/default/files/1/08/11/gallery/IMG_3366.JPG

معاون حقوقی و امور استان‌های جمعیت هلال احمر کشور نیز در این دیدار گفت: حضور جمعیت هلال احمر کشور در مجامع بین المللی و هیات حاکمه بسیار ممتاز بوده و در اجلاسیه اخیر ژنو، نقش جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون کمیته صلیب سرخ بسیار اثرگذار بوده ‌است. جمعیت هلال احمر کشور به واسطه خدمات بشر دوستانه و یکصدمین سال فعالیت، جزء پنج جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ جهان قرار دارد.

علی درویش پور حمایت دولت سیزدهم در توسعه فعالیت ها و موفقیت های جمعیت هلال احمر را بسیار اثربخش دانست و تصریح کرد: در استان گیلان نیز با توجه به حضور میدانی و اثرگذار دکتر عباسی استاندار در بخش های مختلف، توجه به سرمایه های اجتماعی و شرایط جغرافیایی استان و تقویت ظرفیت‌های موجود از جمله مولدسازی املاک در دستور کار جمعیت هلال احمر کشور است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه