پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه محوطه‌سازی گمرک بندر آستارا

معاون دادگستری گیلان از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه محوطه‌سازی گمرک بندر آستارا خبر داد و گفت: با تامین اعتبارات، پروژه‌های این گمرک هرچه سریع‌تر به پایان برسد.

پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه محوطه‌سازی گمرک بندر آستارا

به گزارش ۸دی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان امروز در جریان بازدید از اداره کل گمرک بندر آستارا به بازدید رئیس کل دادگستری گیلان از محوطه گمرک این شهرستان اشاره و اظهار کرد: در بازدیدهای بعمل آمده نسبت به سرعت عمل در اجرای طرح‌های محوطه‌سازی در گمرک آستارا تاکید شد.  در این بازدید همچنین به نصب دستگاه ایکس.ری در گمرک و تکمیل هرچه سریع‌تر آن تاکید شد.

وی از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه محوطه‌سازی گمرک بندر آستارا خبر داد و افزود: با تامین اعتبارات، پروژه‌های گمرک آستارا هرچه سریع‌تر به پایان برسد.

احمد آقایی با اشاره به اینکه ترمیم پل فلزی قدیمی مرزی بین ایران و آذربایجان که ۸۰ سال قدمت دارد از دیگر تاکیدات در جریان بازدیدها بود، گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری مسئولین، تمامی طرح‌های آستارا به اتمام رسیده و مردم از نتایج آنها بهره‌مند شوند.

این مسئول به بازدید از قوش‌داشی حیران بندر آستارا اشاره و عنوان کرد: تنها منبع آب شرب منطقه حیران چشمه‌ای است که در منطقه قوش‌داشی واقع شده است.

وی با بیان‌اینکه بر اساس نظر کارشناسان آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب با فعال شدن معدن قوش‌داشی، چشمه به طور کلی خشک می‌شود، ادامه داد: به لحاظ تعارضات اجتماعی و فاقد پیوست زیست محیطی، احداث این معدن با مشکل مواجه است و معدنی در آن احداث نمی‌شود.

آقایی به تاریخی و طبیعی بودن منطقه قوش‌داشی حیران اشاره و خاطرنشان کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان پرونده آن را تکمیل و جهت ثبت این آثار تاریخی که از میراث کهن و باستانی ما است، اقدام می‌کند.

در جریان بازدید از پروژه‌های مذکور حجت الاسلام حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان را مدیر کل بازرسی گیلان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان، مدیر کل آب منطقه‌ای و مسئولین ارشد بندر آستارا همراهی می‌کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه