"احمد رمضانعلی نیا" پزشک گیلانی در گفتگو با ۸دی:

راه برون رفت از شرایط فعلی اعتماد به مدیران دلسوز و پاک دست است/ مادی گرایی و ضعف تربیتی در نسل جدید

“احمد رمضانعلی نیا” پزشک گیلانی راهکار برون رفت از شرایط فعلی را اعتماد به مدیران دلسوز، پاک دست و راستگو دانست و تصریح کرد: وقتی جوان ببیند که مسئول و مدیر توان کافی ندارد و در انتصابات صرفاً به رفیق بازی توجه می شود از همه چیز ناامید می شود این در حالی است که مدیران باید صرفاً به شایسته‌سالاری توجه کنند و از فرصت سوزی بپرهیزند.

راه برون رفت از شرایط فعلی اعتماد به مدیران دلسوز و پاک دست است/ مادی گرایی و ضعف تربیتی در نسل جدید

“احمد رمضانعلی نیا” پزشک گیلانی در گفتگو با خبرنگار هشت دی، با اشاره به اینکه در دوران جوانی شرایط انقلابی سال ۵۷ را درک کرده است اظهار کرد:  انتظار ما این بود که مدیران کشور پس از انقلاب و دوران دفاع مقدس و با توجه به شرایطی که انقلاب اسلامی در کشور ایجاد کرده بود نسبت به تربیت فرزندان در مدارس بیشتر توجه داشته باشند.

این پزشک با بیان اینکه بحث تربیتی در مدارس ما به شدت ضعیف است تاکید کرد: باید تربیت درست را از مهدکودک ها شروع کنیم و جانفشانی‌های کسانی که برای دفاع از این کشور از جان خود گذشتند را نشان دهیم.

وی با بیان اینکه پدران و مادران پس از دوران دفاع مقدس درگیر مسائل اقتصادی شده و از تربیت دینی فرزندان خود غافل شدند افزود: اگر تفکر تربیتی اوایل انقلاب بر خانواده حاکم می ماند و درگیر صندلی و پست و مقام و مسائل اقتصادی نبودیم چنین خلا هایی در نسل جدید ایجاد نمی شد.

این پزشک با بیان اینکه دنیای غرب همانند ایران به‌هم‌ریختگی خانوادگی و جدایی ندارد چرا که گسترش فضای مجازی و استفاده از آن در آنجا کمتر است گفت: برای بهبود مادیات از تربیت دینی و انقلابی نسل جوان و فرزندانمان فاصله گرفتیم.

وی ادامه داد: بارها در جلسات مختلف به استانداران پیشنهاد دادم که برای تربیت نسل جدید و آشنایی آنها با فرهنگ دفاع مقدس از ظرفیت جانبازانی که بیان خوبی دارند استفاده کنند اما توجهی به این پیشنهاد نشد.

رمضانعلی نیا راهکار برون رفت از شرایط فعلی را اعتماد به مدیران دلسوز، پاک دست و راستگو دانست و تصریح کرد: وقتی جوان ببیند که مسئول و مدیر توان کافی ندارد و در انتصابات صرفاً به رفیق بازی توجه می شود از همه چیز ناامید می شود.

وی خاطرنشان کرد: مدیران باید صرفاً به شایسته‌سالاری توجه کنند و از فرصت سوزی و رابطه بازی پرهیز داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه