حجت الاسلام عطایی در نشست "فردای پس از اغتشاشات":

مدیران به شبهات و اعتراضات مردم پاسخ دهند/ ضرورت تشکیل اتاق های اندیشه ورز با حضور نخبگان فرهنگی

حجت الاسلام عطایی استاد دانشگاه با بیان اینکه درد مزمنی در گیلان داریم و آن این است که نیروها پارتیزانی کار می کنند، خطاب به مدیران استانی، گفت: رفتارتان را با عملکرد انقلابی توام کنید به شبهات و اعتراضات مردم پاسخ دهید و گوش شنوا داشته باشید.

مدیران به شبهات و اعتراضات مردم پاسخ دهند/ ضرورت تشکیل اتاق های اندیشه ورز با حضور نخبگان فرهنگی

به گزارش خبرنگار هشت دی، حجت الاسلام علی عطایی در نشست «فردای پس از اغتشاشات» پیرامون راهبرد جریان های انقلابی در تالار مرکزی شهر رشت بر مطالعه حوادث اخیر در سه برهه زمانی دیروز، امروز و فردا تاکید کرد و گفت: کج روی ارزشی منجر به عادی انگاری جرائم در جامعه شده است.

وی با بیان اینکه رسانه های دشمن به شکل جدی در حال فعالیت هستند، تصریح کرد:رسانه ها در ارتباط با گروه سنی Z در حال برنامه ریزی هستند این در حالی است که ما در مواجهه با این گروه سنی که به شدت قبح شکن است با عدم شناخت رو به رو هستیم.

استاد دانشگاه گیلان تصریح کرد: رسانه و نوجوان دو جریانی هستند که باید بر رویش کار کنیم.

حجت الاسلام عطایی با اشاره به برخی معضلات اداری با بیان اینکه در جامعه ای به سر می بریم که بابت جابه جایی یک مدیر ناحیه در یک نصف روز ۳ بار با من تماس می گیرند آن هم از طرف نمایندگان همین استان، گفت: طرح هایی نوشته شده که قانون اساسی ما را نیز دور بزند.

این استاد دانشگاه ادامه داد: در حوزه خصوصی سازی اقتصاد، طرح توسعه ای نوشتند که هاشمی و خاتمی اجرا کردند و احمدی نژاد فقط چوب لای چرخشان گذاشت و روحانی تیر خلاص را زد. یکی از این گذاره ها حرکت از اقتصاد دولتی به اقتصاد خصوصی است.

وی خطاب به مدیران استانی، گفت: رفتارتان را با عملکرد انقلابی توامان کنید، در پی خصوصی سازی لیبرالی در خصوص مالکیت و مدیریت ها، مدیران فاسد باید دستشان کوتاه شود، به شبهات و اعتراضات مردم پاسخ دهید و گوش شنوا داشته باشید.

حجت الاسلام عطایی با بیان اینکه درد مزمنی در گیلان داریم و آن این است که نیروها پارتیزانی کار می کنند، گفت: این در حالی است که به خاطر اختلاف نظرهای جزئی نتوانستیم با هم گفتگو کنیم‌.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه در حوزه نوجوان باید ارتباطات گرم در آموزش و پرورش فعال شود، گفت: من خدمت اقای فلاحتی ارادت دارم و از شما می خواهم بروید آقای فلاحتی، آقای  استاندار و… را صدا بزنید تا بیایند به شما جواب بدهند که چه باید بکنیم.

وی با تاکید بر تشکیل اتاق های اندیشه ورز، خاطرنشان کرد:در اتاق های اندیشه ورز با حضور نخبگان فرهنگی مسائل را طبقه بندی و راه حل ها ارائه شود.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
امیرعلی
اگه تحلیل این کارشناسان گرامی درست بود قبلا هشدار میدادن خوندن از رو متن چند نشریه چاپ تهران نمیشه تحلیل سیاسی و اجتماعی که! حالا بعضی ها هم وضعیت فعلی رو پیشبینی کرده بودن مثل دشمن باهاشون برخورد شده
ناشناس
به نام خدا و عرض سلام وادب خدمت استاد عطایی فرمایشات شما استدلالی و معقول است. اگه اجازه بدهید چند پیشنهاد هم برای پیشگیری ویا ترمیم موضوعات اخیر عرض کنم: ۱- راهکاری بوجود آید تا اقشار مردم حرفشان را به دلسوزان وخادمان نظام بزنند ۲- جمع هایی تشکیل شود و بصورت تشکیلاتی از مسئولان ونمایندگان مجلس دعوت بعمل آیدتا پاسخگوی اعاده مطالبات مردم باشند. ۳ - تدبیری اندیشه شود تا کشور فرهنگ محوری را اولویت قرار دهد. ۴ - مکانی برای هر استان در هر سال با زمان مشخص برای شنیدن مشکلات واعتراض مردم اختصاص یابد ومسئولین مربوطه به انجام راه حل معقولانه همت گمارند ومشکلات نظیر اشتغال رسمی جوانان در دستگاههای دولتی و غیره بصورت ملموس فراهم شود و.... تشکر
در حاشیه