صعود ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا

تیم ملی فوتسال کشورمان با برتری قاطع ۵ بر صفر مقابل تایلند راهی دیدار فینال جام ملت‌های آسیا شد.

صعود ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا

به گزارش ۸دی، تیم ملی فوتسال ایران در دیدار مرحله نیمه نهایی شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به مصاف تایلند رفت که این مسابقه با نتیجه ۵ بر صفر به سود ایران ‏‬به پایان رسید.

در این مسابقه که از ساعت ۲۰:۳۰ در سالن «سعد العبدالله» کویت برگزار شد، حسین طیبی (۱)، محمدحسین درخشانی (۲۲ و ۲۸) و مسلم اولادقباد (۲۴ و ۲۷) برای ایران گلزنی کردند تا ملی پوشان کشورمان راهی دیدار فینال بشوند. ایران نیمه اول این بازی را با یک گل به پیروزی رسید اما در نیمه دوم با درخشش اولادقباد و درخشانی توانست چهار گل دیگر وارد دروازه تایلند کند.

شاگردان وحید شمسایی در مرحله گروهی این دوره از مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا ابتدا اندونزی را با نتیجه ۵ بر صفر شکست دادند و سپس چین تایپه را با نتیجه ۱۰ بر ۱ از پیش رو برداشتند. لبنان آخرین حریف مرحله گروهی بود که ایران با نتیجه ۹ بر صفر آن را در هم کوبید.

تیم ملی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ویتنام رفت و پیروزی‌های پرگل در این مرحله هم ادامه یافت. ملی پوشان کشورمان در این دیدار ۸ بر ۱ ویتنام را شکست دادند.

حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در دیدار با تایلند هم موفق به گلزنی شد. به این ترتیب تعداد گل‌های ملی پوش ایران به ۱۰ گل افزایش یافت تا با فاصله ۴ گله نسبت به سعید احمدعباسی دیگر بازیکن ایران در آستانه آقای گلی این رقابت‌ها قرار بگیرد.

ایران و ژاپن شنبه ساعت ۲۰:۳۰ فینال این رقابت‌ها را برگزار می‌کنند‌.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه