تجمع اعتراضی دانشجویان شریف با شعارهای رکیک!/ حضور وزیر علوم در بین دانشجویان و آرام شدن فضای دانشگاه

امروز دانشجویان دانشگاه شریف در تجمع اعتراضی شعارهای رکیک و استادیومی را سر دادند که در این راستا وزیر علوم در جمع دانشجویان حاضر شد و به آن‌ها اطمینان داد که موضوع دانشجویان بازداشتی را پیگیری خواهد کرد.

تجمع اعتراضی دانشجویان شریف با شعارهای رکیک!/ حضور وزیر علوم در بین دانشجویان و آرام شدن فضای دانشگاه

به گزارش ۸دی، از عصر امروز حدود ۲۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه شریف در تجمع اعتراضی شعارهای تندی را علیه مسئولان کشور سردادند. معترضان همچنین خواهان آزادی دانشجویانی شدند که گفته شده در روزهای اخیر بازداشت شده‌اند.

فارس نوشت: نکته قابل تاسف در این تجمع شعارهای رکیک و استادیومی بعضی از دانشجویان بود که در ویدیوهایی که این افراد از تجمع‌شان در فضای مجازی منتشر کردند به وضوح شنیده می‌شود و شاید پیش از این کمتر کسی از دانشجویان دانشگاه شریف چنین ادبیاتی را متصور بود.

با ادامه وضعیت جمعی حدودا ۷۰ نفره از دانشجویان طیف مقابل نسبت به این ادبیات معترض و خواهان برخورد با حرمت‌شکنان شدند. تعدادی از دانشجویان با هماهنگی مسئولان دانشگاه از دَرِ شمالی خارج شدند اما دانشجویان می‌گویند برخی لیدرها به پارکینگ رفته و در آنجا بازداشت شدند.

همزمان برخی افرادی در بیرون دانشگاه و در خیابان آزادی تجمع کردند که منجر به ترافیک سنگین در آن محدوده شد و این افراد نهایتا با گاز اشک‌آور پلیس متفرق شدند. دقایقی بعد وزیر علوم در جمع دانشجویان حاضر شد و به آن‌ها اطمینان داد که موضوع دانشجویان بازداشتی را پیگیری خواهد کرد.

همچنین ایرنا نوشت: بنابر گفته شاهدان عینی به دنبال اتخاذ تدابیر انتظامی در اطراف دانشگاه شریف و عدم امکان خروج دانشجویان و اساتید از این دانشگاه، با دستور وزیر علوم چندین دستگاه خودرو برای خروج دانشجویان و اساتید از دانشگاه در نظر گرفته شد.

هم‌اکنون فضای دانشگاه شریف و مناطق اطراف آن آرام گزارش شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
امیرعلی
دوست ما اونجا بود ریختن داخل دانشگاه کتکشون زدن تا پارکینگ هم تعقیبشون کردن یه عده اشونم گرفتن نمیدونم حضور نیروی نظامی در دانشگاه خلاف قانونه اینو چطور ماستمالی میکنن نمیدونم مثلا دروغ بگید اوضاع رو اروم نشون بدید کار درستیه یا نه ولی خب همون کاریه که صدا و سیما چندین سال انجام داد الان هیچ اعتمادی بهش نیست
فرهاد
باید با هرگونه تجمع اغتشاشگران به شدت و با قاطعیت برخورد شود..در روزهای اخیر کم از این آشوبگران ضربه نخوردیم و کم شهید ندادیم..بر دشمن فتنه گر ننگ باد...زنده باد جمهوری اسلامی ایـــران
موسوی
خاک تو سردانشجویان اینطوری بهتر هیچوقت پاشون به مراکز علمی بازنشه واقعا خاک تو سرشون ما در اینده به امید چه کسانی هستیم
سارا در پاسخ به موسوی
این همه خاک به سر دیگران نپاش... اول برای خودت
در حاشیه