دریافت ۳۰ میلیاردی “مهران مدیری” از دورهمی

مدیرکل دفتر موسیقی صدا و سیما با انتشار یک پست در توئیتر، دستمزد نجومی و آخرین دریافتی مهران مدیری برای برنامه دورهمی را پس از خداحافظی این مجری از تلویزیون فاش کرد.

دریافت ۳۰ میلیاردی “مهران مدیری” از دورهمی

به گزارش ۸دی، علیرضا قزوه، نویسنده، شاعر و رئیس دفتر شعر و موسیقی و سرود سازمان صداوسیما در متنی کوتاه، مدعی شد آخرین دریافتی مهران مدیری برای برنامه دورهمی، پس از جدایی او از تلویزیون، ۳۰ میلیارد تومان بوده است.

قزوه نوشت: مهران مدیری، تنها یک روز پیش از صحبت‌هایش در واکنش به فوت مهسا امینی، مبنی بر عدم پخش برنامه دورهمی، ۳۰ میلیارد تومان از صداوسیما دستمزد دریافت کرده است.

چندی پیش هم، ناصر قدیر کاشانی تهیه‌کننده فصل پنجم دورهمی، در مصاحبه با رسانه‌ها اعلام کرده بود مهران مدیری دستمزدش را بابت تولید سری جدید این برنامه به طور کامل دریافت کرده است و مطالبه‌ای از تهیه‌کننده یا سازمان صداوسیما برای پخش یا عدم پخش ندارد.

مهران مدیری مجری سابق تلویزیون، درپی فوت مهسا امینی در ویدئویی با اعلام خداحافظی از تلویزیون، گفته بود پخش دورهمی را لغو می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
چند مدت پیش با پخش کلیپ های مهران مدیری که در آن گفته بود سابقه جبهه دارد حلوا‌حلوایش می کردید الان به جرم اعلام نظر محکومش. چرا؟ چون مثل شما فکر نمی کند.شما با این روش تان جامعه را از افراد اثرگذار اجتماعیدخالی کرده اید .ضمنا در خصوص پلیس انگلیس نوشتی‌اگر چشمت رو باز کنی می بینی که معترضین به افراد داخل سفارت ناسزا می گویند نه به پلیس انگلیس .دست طبیعت را ببینید‌‌ از در و دیوار سفارت انگلیس بالا رفتید اما در اینجا پلیس انگلیس عهده دار امنیت سفارت شما بود آنهم در برابر ایرانی های معترض.... عبرت بگیرید.‌‌‌‌‌...
مرگ بر خائنین به وطن در پاسخ به
مشکلی نیست اما اقا واستاده 30 میلیاردش رو بگیره بعد به اسم مردم افاضه کنه!! اول اون 30 میلیارد ناقابلو پس بده بعد ببینیم اصلا به عنوان یه مجری می تونه همچین درخواستی داشته باشه یا نه
ناشناس در پاسخ به مرگ بر خائنین به وطن
درود بر شرف و مردانگیش که از موقعیت های کاری آنی و درآمدهای میلیاردی آن گذشت.....مرگ بر جهل مقدس....
مرگ بر جهل مقدس در پاسخ به مرگ بر خائنین به وطن
درود بر شرف و مردانگیش که از موقعیت های کاری و درآمدهای میلیاردی آتی گذشت....
در حاشیه