مشاور وزیر آموزش و پرورش:

هیچ صفحه نمایشگر و دستگاهی جای معلم را پر نمی‌کند

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: برای ما اثبات شد که مدرسه خانه دوم دانش آموزان، محل یادگیری و اساس زندگی است، آموختیم که هیچ صفحه نمایشگر و دستگاهی جای معلم را پُر نمی کند.

هیچ صفحه نمایشگر و دستگاهی جای معلم را پر نمی‌کند

به گزارش ۸دی،علی باقرزاده مشاور وزیر آموزش و پرورش هم در این مراسم گفت: برای ما اثبات شد که مدرسه خانه دوم دانش آموزان، محل یادگیری و اساس زندگی است، آموختیم که هیچ صفحه نمایشگر و دستگاهی جای معلم را پُر نمی کند.

وی با اشاره به جایگاه معلم در تعلیم و تربیت دانش آموزان عنوان کرد: معلم عنصر اساسی و یادگیری است بدون معلم یادگرفتن احساس چندانی ندارد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه با معلم، عشق به مردم و وطن را تمرین می کنیم، افزود: سال تحصیلی جدید را در حالی آغاز می کنیم که مهر دو سال گذشته (شروع سال تحصیلی) به دلیل شیوع ویروس کرونا از دیدن چهره به چهره دانش آموزان محروم بودیم.

باقرزاده بیان داشت: در این مدت چیزهای بسیار دریافتیم و آموختیم که مدرسه جایگزین ندارد و هیچ چیز جایگزین کلاس، معلم و آموزش چهره به چهره نمی شود.

وی اظهار داشت: در این مدت آموختیم که در مدرسه تنها ریاضی و علوم یاد نمی گیریم بلکه درس زندگی، کارکردن، همکاری و تعامل را می آموزیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه