ورود ۵ هزار زائر پیاده به مشهد

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: تا صبح امروز پنج هزار زائر پیاده امام رضا(ع) به مشهد وارد شده و زائران پیاده زیادی در مسیر رسیدن به این کلانشهر هستند.

ورود ۵ هزار زائر پیاده به مشهد

به گزارش ۸دی،حسین رضایی سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) در گفتگویی افزود: از شب گذشته تا این لحظه  ۱۰ هزار نفر در قالب ۳۸ کاروان از مسیر گلستان، هفت هزار نفر در قالب ۳۵ کاروان از مسیر قوچان، چهار هزار نفر در قالب ۱۷ کاروان از مسیر گناباد، هزار نفر در قالب ۱۳ کاروان از مسیر تربت حیدریه و یکهزار و ۷۰۰ نفر در قالب ۱۵ کاروان از مسیر قاین حرکت کرده اند.

وی اظهار داشت: با احتساب افرادی که از شب گذشته تاکنون حرکت خود را آغاز کرده اند، ۵۳ هزار و ۴۰۰ نفر زائر پیاده در مسیر حرکت به سمت مشهد هستند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: هم اکنون ۱۳۰ ایستگاه صلواتی در ۱۵ مسیر در استان گلستان، ۴۵ ایستگاه در استان خراسان شمالی، ۳۵ ایستگاه در استان خراسان جنوبی، ۳۵ ایستگاه صلواتی در محدوده شیروان تا قوچان و سه ایستگاه صلواتی سیار در مسیر شهرستانهای جنگل تا شیروان مستقر بوده و به زائران پیاده خدمت رسانی می کنند.

رضایی اضافه کرد: امسال خدمات رسانی برای ۶۰۰ هزار نفر زائر پیاده در مشهد هدف‌گذاری و فراهم شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه