به دام افتادن سارقان با ۷۰ کیلو کابل برق در آستانه‌ اشرفیه

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه از دستگیری سارقان کابل برق و اعتراف آنها به ۶ فقره سرقت خبر داد و گفت: ۷۰ کیلوگرم کابل برق سرقتی کشف شد.

به دام افتادن سارقان با ۷۰ کیلو کابل برق در آستانه‌ اشرفیه

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه مبارزه با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت را مهمترین وظیفه و اولویت کاری مجموعه انتظامی عنوان و اظهار کرد: ارتقاء ضریب امنیت اجتماعی و مقابله با سارقان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در ادامه افزود: در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر سرقت‌های متعدد کابل برق در سطح روستاهای شهرستان آستانه‌اشرفیه، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ “سید مهدی نجفی‌پور” با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و به دست آوردن سرنخ‌ها، ۲ سارق این پرونده‌ها را شناسایی کردند، گفت: طی تعقیب و مراقبت‌های مستمر سارقان در حال سرقت کابل برق در یکی از روستاها به همراه یک عدد دستکش، یک عدد قیچی بزرگ و ۷۰ کیلوگرم کابل برق دستگیر شدند.

این مقام انتظامی از اعتراف سارقان به ۶ فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان‌ آستانه‌اشرفیه خبر داد و تصریح کرد: متهمان ۳۴ و ۳۷ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

سرهنگ نجفی‌پور در پایان پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم عنوان و خاطرنشان کرد: آموزش مستمر برای افزایش سطح آگاهی عمومی از مهمترین راهکارهای پیشگیری از سرقت است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه