سقوط سواری پراید در “منجیل- لوشان” جان راننده را گرفت

رئیس پلیس راه گیلان از جان‌باختن یک تن بر اثر خروج از جاده سواری پراید و سقوط آن از بالای پل در محور “منجیل به لوشان” خبر داد.

سقوط سواری پراید در “منجیل- لوشان” جان راننده را گرفت

به گزارش ۸دی، رئیس پلیس راه استان گیلان در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف فوتی در محور “منجیل به لوشان”، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه خودرو سواری پراید که از محور منجیل به سمت لوشان در حال تردد بوده از مسیر حرکتی خود خارج و از روی پل بالا بالا به دره سقوط کرده است.

 سرهنگ “جاور صفاری” با بیان اینکه در این حادثه راننده ۳۸ ساله سواری پراید در محل حادثه فوت کرد، گفت: کارشناسان علت این حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده سواری پراید اعلام کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه خستگی و خواب آلودگی رانندگان به عنوان یکی از دلایل مهم در حوادث رانندگی است، خاطرنشان کرد: افراد موظفند در شرایط جسمانی مناسب اقدام به رانندگی کنند چون گاهی نخستین اشتباه در هنگام رانندگی، آخرین اشتباه بوده و هرگز فرصت جبران برای آنها فراهم نمی‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه