عامل توهین و تهدید بازاریان کیاشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه از دستگیری عامل توهین و تهدید بازاریان بخش کیاشهر خبر داد.

عامل توهین و تهدید بازاریان کیاشهر دستگیر شد

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهار کرد: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که هیچ فردی آرامش و امنیت شهروندان را به خطر بی‌اندازد.

وی در ادامه افزود: با توجه به دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به توهین و تهدید تعدادی از بازاریان بخش کیاشهر می‌کند و این امر باعث ایجاد نگرانی و رعب و وحشت آنها و شهروندان شده است، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. پس از بررسی و تحقیقات صورت گرفته و احراز صحت موضوع، مخفیگاه متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی این فرد در یکی از روستاهای بخش کیاشهر دستگیر شد.

سرهنگ “سید مهدی نجفی‌پور” با اشاره اینکه مجرم دستگیر شده دارای سوابق گوناگون ضرب و شتم و تهدید و عربده کشی است، تصریح کرد: متهم ۳۱ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، پلیس در چهارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه