معاون اجرایی رییس جمهور:

اعتبارات اجرای پروژه‌های گیلان تا پایان سال عملیاتی می‌شود

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: امسال بیش از ۶۵ درصد از اعتبارات استان از محل منابع عمومی به استان گیلان اختصاص داده شد که سایر تعهدات هم تا پایان سال به طور کامل عملیاتی شود.

اعتبارات اجرای پروژه‌های گیلان تا پایان سال عملیاتی می‌شود

به گزارش ۸دی،سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور پیش از ظهر سه شنبه درحاشیه نشست مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: این نشست با هدف بررسی مصوبات سفرهای استانی و سایر نیازهای استان گیلان برگزار و در آن نظام مسایل استان شناسایی شد.

وی عمده‌ترین نیازهای استان را در حوزه راه آهن و طرح های عمرانی و آزاد راهی، فاضلاب و پسماند، علاج بخشی تالاب انزلی و  نجات دو رودخانه از مرکز شهر رشت برشمرد و اظهار داشت: درباره سایر طرح های آموزشی و فرهنگی و اشتغال زایی هم تصمیمات خوبی گرفته شد و از مجموع مصوبات و از محل منابع عمومی در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۰۰ درصد اعتبارات پیش بینی شده  پرداخت و با تخصیصی که امسال داده شده بیش از ۶۵ درصد از محل منابع عمومی به استان گیلان اختصاص داده شد و سایر تعهدات هم تا پایان سال به طور کامل عملیاتی می شود.

معاون اجرایی رییس جمهور اظهار امیدواری کرد: این اقدامات محرکی باشد در راستای توسعه متوازن استان و بتوانیم بخشی از مشکلات مردم را در حوزه بهداشت و آموزش دانشگاه‌ها و زیرساختی و کشاورزی برطرف کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه