افتتاح بیمارستان صحرایی ۴۰ تختخوابی در مرز مهران

فرمانده قرارگاه اربعین گفت: با همکاری فراجا و دانشگاه علوم‌پزشکی استان ایلام بیمارستان صحرایی ۴۰ تختخوابی در مرز مهران افتتاح شد.

افتتاح بیمارستان صحرایی ۴۰ تختخوابی در مرز مهران

به گزارش ۸دی، فرمانده قرارگاه اربعین در حاشیه افتتاح بیمارستان ۴۰ تختخوابی صحرایی در پایانه مرزی مهران اظهار کرد: در راستای سلسله مراتب طرح های فرماندهی کل انتظامی برای انجام ماموریت اربعین و به لحاظ پیش بینی گرمای شدید تصور بر این شد نیازمند به یک بیمارستان صحرایی در نزدیکی پایانه می باشیم که با همت دانشگاه علوم پزشکی و انتظامی استان این مهم محقق شد.

وی در ادامه افزود: زمین بیمارستان به مساحت ۴هزار و ۶۰۰متر مربع شامل کانکس و چادر بوده و تقریبا از امکانات لازم برای زائران شامل بستری های سراپایی،اتاق عمل و امکانات دارویی برخوردار است. از امروز تا پایان اربعین این بیمارستان به منظور خدمات رسانی به زائران حسینی خدمات پزشکی را صد درصد ارائه می دهد.

سردار محمد شرفی با اشاره به اینکه به منظور اعزام بیماران بدحال و نیازمند به درمان های تکمیلی به بیمارستان های ایلام یا شهرستان مهران نیز آمبولانس هایی پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: یک دستگاه سامانه سیار درمانگاهی شامل اتوبوس آمبولانس نیز برای استقرار در پایانه مرزی مهران در محل بیمارستان پیش بینی شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه