رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

بارقه‌های امید و پیروزی در کشور مشهود است/اولین گروه جهادی توسط مقام معظم رهبری شکل گرفت

رئیس سازمان بسیج مستضغفین با اشاره به اینکه بارقه‌های امید و پیروزی در کشور مشهود است، گفت: دولت سیزدهم رویکرد خود را بر مدیریت جهادی و حمایت های موثری از گروه های جهادی داشته است.

بارقه‌های امید و پیروزی در کشور مشهود  است/اولین گروه جهادی توسط مقام معظم رهبری شکل گرفت

به گزارش ۸دی، رئیس سازمان بسیج مستضغفین امروز در اجلاسیه ملی جهادگران در فردوس با اشاره به اینکه اولین گروه جهادی در کاروان انقلاب اسلامی با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و یارانشان بعد از زلزله فردوس در این منطقه شکل گرفت، اظهار کرد: کار جهادی از همان زمان شکل گرفت که گروه جهادی طلاب بعد از زلزله فردوس با مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای کاهش آلام مردم قدم برداشتند.

وی در ادامه افزود: امروز در گام دوم انقلاب اسلامی رویکرد جهادی با استفاده از همه ظرفیت‌های کشور و مدد گرفتن از تجربه‌های تاریخی مورد تأکید است. دولت سیزدهم در یک سال گذشته رویکرد خود را بر مدیریت جهادی بنا کرده و اقدامات مثبتی را رقم زده است.

سردار غلامرضا سلیمانی با اشاره به اینکه بارقه‌های امید و پیروزی در کشور مشهود است، گفت: گروه‌های جهادی از میان مردم شکل گرفته و برای رفع مشکلات جامعه در کنار مسئولان خدمتگزار کار و تلاش می‌کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران تأکید مجددی بر اهمیت مدیریت جهادی است، خاطرنشان کرد: قدرشناس زحمات دولتمردانی هستیم که تمرکز خود را بر کار جهادی گذاشته‌اند.دولت سیزدهم با انعقاد تفاهم همکاری شرایط را برای کار و فعالیت گروه‌های جهادی تسهیل کرده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه