برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در گیلان + تصاویر

مراسم اهدای ۸۰۰ جهیزیه به نوعروسان گیلانی و افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در استان در قالب رزمایش جهادگران فاطمی با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در گیلان + تصاویر

به گزارش هشت‌دی مراسم اهدای ۸۰۰ جهیزیه از سوی سپاه قدس گیلان و همکاری کمیته امداد امام (ره) استان به نوعروسان امروز در گیلان آغاز شد. هر سری جهیزیه به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کالای ایرانی است.

همچنین در این رزمایش چند پروژه آبرسانی به طول ۷۰۰ کیلومتر کانال آبی با اعتباری بالغ بر چهارهزار میلیارد ریال در برخی از روستاها استان به بهره‌برداری می‌رسد.  ۲۵ کیلومتر آسفالت جاده‌های روستایی با اعتباری بالغ بر ۶۲۵ میلیارد ریال نیز بهره‌برداری خواهد شد. اعطای ۲۸ مسکن به مددجویان با اعتباری بالغ بر ۸۴ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی است که در قالب این طرح انجام می‌شود و ۹ حلقه چاه نیز برای روستاییان در نقاط مختلف گیلان حفر شد.

امروز در این طرح رزمایش جهادگران فاطمی در گیلان، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار ضیاءالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران، اسدالله عباسی استاندار گیلان و مسئولان سپاه قدس گیلان حضور داشتند.

نمایی از رزمایش جهادگران فاطمی در گیلان را در ادامه مشاهده کنید؛

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه