رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران:

محرومان فاقد مسکن گیلان خانه‌دار می‌شوند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیام رزمایش جهادگران فاطمی گیلان این است که محرومان فاقد مسکن خانه‌دار می‌شوند و همه روستاهایی که تنش آبی دارند نیز از آب شرب سالم برخوردار خواهند شد.

محرومان فاقد مسکن گیلان خانه‌دار می‌شوند

به گزارش «هشت‌دی» سردار غلامرضا سلیمانی امروز در رزمایش جهادگران فاطمی گیلان در رشت با اشاره به اینکه پیام این رزمایش بسیار خوب این است که محرومان فاقد مسکن خانه‌دار می‌شوند و همه روستاهایی که تنش آبی دارند نیز از آب شرب سالم برخوردار خواهند شد، اظهار کرد: ساخت مسکن برای محرومان تا پایان محرومیت‌زدایی ادامه می‌یابد تا همه محرومان بدون مسکن خانه‌دار شوند.

وی در ادامه با اشاره به اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان در رزمایش جهادگران فاطمی گیلان و اینکه احداث جاده‌های روستایی از دیگر اقدامات بسیج مستضعفین است، افزود: در بسیج و سپاه، خادمان مردم هستیم و در تحقق آرمان‌های امام (ره) و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، جهاد را ادامه می‌دهیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم مظلوم فلسطین و عملیات طوفان الاقصی یک پیروزی بزرگ را رقم زد و شکست سنگینی را به رژیم کودک‌کش صهیونیستی وارد کرد که این پیروزی انتشار گفتمان مقاومت بین مسلمان‌ها است، تصریح کرد: خوشبختانه امروز شاهد تفکر بسیجی در اقصی‌نقاط کشور هستیم و این تفکر نیز در عالم همه‌گیر شده است.

سردار سلیمانی به شدت مراجعه مردم نقاط مختلف جهان در کشورهای غیرمسلمان به قرآن و اینکه این عمل پیروزی بزرگ برای ملت فلسطین است، خاطرنشان کرد: استکبار از طریق فضای مجازی سعی بر ایجاد خفقان رسانه‌ای و مخفی‌کردن جنایات رژیم صهیونیستی داشت؛ اما رسانه‌های مردم پایه در تمامی ‌نقاط جهان به پا خواسته و با انتشار جنایات استکبار در فلسطین در فضای مجازی، یک انزجار جهانی را ایجاد کردند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه