“طاهری” رئیس انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی شد

“احمد طاهری” مدیرعامل یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های تولیدی منطقه آزاد انزلی، رئیس انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان این منطقه شد.

“طاهری” رئیس انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی شد

به گزارش ۸دی، انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی اعلام کرد: در شرایط کنونی کشور اهمیت بخش خصوصی بعنوان بازوی مشورتی و عملیاتی در مناطق آزاد غیر قابل کتمان می باشد. گواه این ادعا نامگذراری سنوات گذشته با محوریت، صنعت، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری می باشد.

از این رو هیئت مدیره انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی با هدف اثر گذاری بیش از گذشته جهت حل مشکلات فعالان اقتصادی، تسهیل و بهبود وضعیت سرمایه گذاری در منطقه را سر لوحه کار خود قرار داده و در این مسیر گام برمیدارد.

با درگذشت رییس فقید انجمن، سردار حاج اصغر امانی، پیشکسوت جبهه ی اقتصادی و از محبوبترین و خوشنام ترین شخصیتهای منطقه آزاد انزلی، هیئت مدیره جدید انجمن تصمیم گرفتند به پاس خدمات و زحمات ارزشمند این بزرگ مرد تاریخ منطقه آزاد، جهت اعتلای جایگاه فعالان بخش خصوصی و منطقه بیشتر از گذشته تلاش کرده و مسیر رییس فقید انجمن را ادامه دهند.

جهت تحقق این هدف هیئت مدیره انجمن در گام نخست احمد طاهری مدیرعامل یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکتهای تولیدی منطقه آزاد انزلی را به ریاست انجمن انتخاب نمود و با شکل گیری ترکیب هیئت مدیره در ۶ ماه گذشته، ١٠جلسه داخلی هیئت مدیره و همچنین جلساتی با سرمایه گذاران جدید و بنام کشوری جهت حضور وسرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی، جلسه تخصصی با فعالان اقتصادی موجود جهت شناسایی مشکلات و در نهایت سلسله نشست هایی با تعدادی از نمایندگان مجلس و مدیران استانی جهت انتقال موضوعات فعالان اقتصادی برگزار نمود.

برخی از موضوعات مهم جلسات مذکور شامل: برگزاری مراسم تکریم رییس فقید انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی حاج اصغر امانی، دعوت از سرمایه گذاران ملی و برتر کشور جهت سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی، جلسه هم اندیشی با رییس مجمع نمایندگان استان گیلان و نماینده مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس، تنظیم لایحه اصلاح قانون کار مناطق آزاد توسط انجمن و پیگیری آن از طریق مجمع نمایندگان گیلان، تشکیل کارگروههای تخصصی جهت بهره گیری بهتر و بیشتر از توانمندی فعالان اقتصادی در راستای اصلاح ساختار موجود، امضای تفاهم نامه انجمن با بانک رسالت، برگزاری نشست هم اندیشی با ناظر کل گمرکات استان گیلان و ایجاد بستر مناسب جهت انسجام، اتحاد و هم افزایی تشکل های خصوصی منطقه آزاد انزلی، می باشد.

هیئت مدیره انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان امید دارد با افزایش اعضاء، تعامل بهتر و بیشتر با مسئولان منطقه آزاد انزلی و استفاده حداکثری از توانمندی‌های فعالان اقتصادی منطقه، بتواند با برنامه ریزی بهتر گام‌های تاثیرگذاری در مسیر کاهش مشکلات فعالان اقتصادی بردارد. در این راستا هیئت مدیره انجمن دست یاری خود را به سمت تمامی فعالان اقتصادی منطقه بلند می نماید و انتظار دارد هر فعال اقتصادی با عضویت در انجمن و تشریک مساعی، هیئت مدیره انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی را در این مسیر یاری دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه