بیش از ۱۰ هکتار از اراضی ملی رودسر رفع تصرف شد

رئیس منابع طبیعی رودسر با اشاره به رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی این شهرستان از ابتدای امسال تا کنون گفت: در این مدت سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به خزانه دولت واریز شده است.

بیش از ۱۰ هکتار از اراضی ملی رودسر رفع تصرف شد

به گزارش ۸دی،محمدرضا کشاورز رئیس منابع طبیعی رودسر در گفتگویی اظهار کرد: در راستای اجرای ۱۷ فقره از احکام قضائی و نیز ۵۵ مورد انجام تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور از ابتدای امسال تا کنون ۱۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان رودسر به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال رفع تصرف و به اراضی ملی عودت داده شد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های مقابله با قاچاق چوب‌های جنگلی و فرآورده‌های آن افزود: ضابطین این اداره در چهار ماه نخست سال امسال ۶۰۷ اصله گرده کاتین به حجم بیش از ۲۲ متر مکعب و همچنین ۵۷ استر هیزم و ۳۴ کیسه ذغال تولید شده از گونه‌های افرا، سفید پلت، توسکا، گردو لیلکی، اوجا، صنوبر جنگلی و بلوط به ارزش بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط کردند.

رئیس منابع طبیعی رودسر با بیان اینکه حفظ و صیانت انفال جز اولویت این اداره است، گفت: نیز در خصوص مطالبات خسارت ناشی از ارتکاب جرم در منابع طبیعی با طرح دعاوی حقوقی، از ابتدای امسال تا کنون سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال وصول و به خزانه دولت واریز شده است.

کشاورز ادامه داد: وظیفه حفظ و صیانت از اراضی ملی بر عهده یک دستگاه خاص نیست و همه مردم وظیفه دارند از این ودیعه خداوندی حفظ و نگهداری کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه