۱۳ زندانی با جرایم مالی غیرعمد از زندان‌های گیلان آزاد شدند

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در استان گیلان از ابتدای سال تاکنون ۱۳۷ میلیون تومان توسط خادمیاران رضوی، مردم و خیرین جمع‌آوری و در اختیار ستاد دیه قرار گرفته است، گفت: از سال گذشته تاکنون ۱۳ زندانی با جرایم مالی غیرعمد از زندان‌های گیلان آزاد شدند.

۱۳ زندانی با جرایم مالی غیرعمد از زندان‌های گیلان آزاد شدند

به گزارش ۸دی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی در استان گیلان امروز با بیان اینکه حمایت از محرومان و مستضعفین یکی از اهداف آستان قدس رضوی در کشور است، اظهار کرد: آستان قدس رضوی از هیچ تلاشی برای کمک به نیازمندان و محرومین در سطح کشور دریغ نکرده و این روند در تمام استان‌ها در حال انجام است.

وی با تأکید بر لزوم آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در کشور افزود: کانون‌های خدمت رضوی بنا بر وظیفه ذاتی خود و به نیابت از بنیاد کرامت رضوی و آستان قدس، شروع به جمع‌آوری مبالغی برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد کرده و مبالغ خوبی هم جمع‌آوری شده است.

جواد شفیعی ثابت با اشاره به آزادی تعدادی از زندانیان خانم با جرائم مالی غیرعمد در این استان به فارس بیان کرد: طبق توافق‌نامه میان ستاد دیه و کانون خدمات رضوی در استان گیلان و با کمک خیرین و مردم، در طول ماه محرم سه زندانی خانم با جرائم مالی غیر عمد از زندان‌های گیلان آزاد شدند.

این مسئول نقش خادمیاران رضوی، مردم و خیرین در آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۳۷ میلیون تومان توسط خادمیاران رضوی، مردم و خیرین جمع‌آوری و در اختیار ستاد دیه قرار گرفته و از سال گذشته هم تا این لحظه نیز ۱۳ زندانی با جرایم مالی غیرعمد از زندان‌های گیلان آزاد شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه