شعار سالمان که “رشت، شهر امید و نشاط” است را با برنامه های مختلف تحقق می‌ بخشیم

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت گفت: از آنجا که شعار سازمان «رشت، شهر امید و نشاط» است ما تلاش خواهیم کرد با بهره‌گیری از همه‌ی امکانات و ظرفیت ها برنامه‌هایی متنوع در سطح شهر اجرا کنیم.

شعار سالمان که “رشت، شهر امید و نشاط” است را با برنامه های مختلف تحقق می‌ بخشیم

به گزارش هشت دی نیوز، علیرضا قانع مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در جشن نوروزی در پارک مفاخر رشت، از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی و ورزشی با برنامه‌ریزی منسجم در سال ۱۳۹۴ خبر داد.

وی گفت: از آنجا که شعار سازمان «رشت، شهر امید و نشاط» است و با روشن‌بینی مقام معظم رهبری امسال به سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری شده ما تلاش خواهیم کرد با بهره‌گیری از همه‌ی امکانات و ظرفیت های دولتی و با همکاری مردم، شهروندان و سازمان های مردم‌نهاد رشت برنامه‌هایی متنوع در سطح شهر اجرا کنیم.

وی ادامه داد: هدف اصلی اجرای برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کلانشهر رشت افزایش مشارکت اجتماعی در اجرای برنامه‌های مختلف شهری، ارتقای سطح فرهنگ شهروندان و تضمین و رعایت حقوق شهروندی است. در این راستا، برنامه های آموزش شهروندی یکی از برنامه های مهم سازمان در سال جدید خواهد بود.

علیرضا قانع همچنین گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کلانشهر رشت امسال برنامه‌هایی مناسبتی دارد که در جشن‌ها و عزاداری ها برگزار می‌شود و علاوه بر آن تلاش خواهد کرد با بهره‌گیری از توان و ظرفیت هنرمندان برنامه‌هایی فاخر در رشت اجرا کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کلانشهر رشت تاکید کرد: با همکاری همه‌ی سازمان ها، نهادها و دستگاه های مرتبط با کارهای فرهنگی در شهر رشت و هم‌افزایی نیروها و امکانات می‌توان برنامه‌های قابل توجه و کم نظیری که مورد استقبال مردم و شهروندان هم باشد اجرا کرد.

وی برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی– هنری و جنگ های شادی را در شادی ها و جشن‌های مذهبی و ملی در افزایش روحیه‌ی شادابی و نشاط اجتماعی موثر دانست و گفت: نباید از این فرصت و امکان چشم پوشی کرد.

علیرضا قانع اضافه نمود: از همه‌ی علاقه‌مندان که طرح ها و برنامه‌های ویژه برای سال ۱۳۹۴ داشته ‌باشند دعوت به همکاری می‌کنیم و امیدواریم با به کارگیری نیروها و امکانات موجود سال جدید شاهد اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی در شهر رشت باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه