پیش بینی افزایش ٢٠ درصدی ورود زائران خارجی اربعین از مرز زمینی آستارا

دبیر ستاد اربعین حسینی گیلان گفت: پیش بینی می‌شود امسال با افزایش ٢٠ درصدی ورود زائران خارجی مواجه شویم که در این راستا آمادگی کامل وجود دارد.

پیش بینی افزایش ٢٠ درصدی ورود زائران خارجی اربعین از مرز زمینی آستارا

به گزارش ۸دی،نادر عبدالله پور در نشست ستاد اربعین حسینی شهرستان رودسر با بیان اینکه پارسال حدود ١٧ هزار زائر خارجی از مرز آستارا وارد گیلان شده و از این طریق به کشور عراق عزیمت کردند گفت: پیش بینی می‌شود امسال با افزایش ٢٠ درصدی ورود زائران خارجی مواجه شویم که در این راستا آمادگی کامل وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه زائران گیلانی امسال از مرز خسروی وارد عراق خواهند شد افزود: تلاش می‌کنیم شرایط برای ورود و خروج زائران بصورت ایده آل انجام شود.

مجید دوهندو ، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان هم در این نشست با بیان اینکه گیلان از استان‌های پیشرو در اعزام زائران اربعین حسینی و موکب است گفت: امسال با توجه به استقبال مردم و ثبت نام آنان در سامانه سماح پیش بینی می‌شود شاهد حضور خیل عظیم مردم استان در همایش بزرگ پیاده روی اربعین در عراق باشیم.

محمد رضا شهاب زاده ، فرماندار شهرستان رودسر هم در این نشست با بیان اینکه امسال دو موکب از شهرستان رودسر آماده خدمت به زائران اربعین حسینی هستند گفت: یک موکب در خاک ایران در مرز خسروی و یک موکب نیز در کربلای معلی مستقر و به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی خواهند کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه