مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد:

بهره گیری از ابزارهای هنری تأثیر مثبتی بر فرهنگ شهرنشینی دارد

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه ارائه مسائل شهری با ادبیات نمایشی اولویت است، گفت: بهره گیری از ابزارهای هنری تأثیر مثبتی بر فرهنگ شهر و شهرنشینی دارد.

بهره گیری از ابزارهای هنری تأثیر مثبتی بر فرهنگ شهرنشینی دارد

به گزارش ۸دی، “کاظم نظری” در افتتاحیه یازدهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان این جشنواره را یکی از جشنواره‌های تخصصی و مورد حمایت مرکز هنرهای نمایشی دانست و اظهار داشت: اداره کل هنرهای نمایشی تمایل دارد بتواند رسالت خود را در مسائل شهری با ادبیات‌نمایشی بیان کند و تأثیرات مثبت خود را روی فرهنگ شهری و شهرنشینی نشان دهد.

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه نمایش‌ها را به سمت اهداف تخصصی خود هدایت کنیم، گفت: امیدواریم مسئولین جشنواره باعث شکوفایی هنرهای نمایشی در حوزه تخصصی خود باشد و روی مخاطبین خود تأثیر گذار باشد.

وی ارزیابی نمایش‌ها را مبتنی بر کیفیت اجراها دانست و بیان داشت: در روزهای آتی شاهد اجراهای خوب و با کیفیتی باشیم و رفتار عمومی شهر را متحول کنیم.

گفتنی است یازدهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان طی روزهای ۳۱ تیر تا دوم مرداد ماه در هفت نقطه شهر و با بیش از ۸۰ اجرا از استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه