جلوه وارونه از یک اختلاف خانوادگی در فضای مجازی/ درگیری در املش بر سر حجاب نبود

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از وارونه جلوه دادن اختلاف خانوادگی منجر به درگیری ۲ خانم در فضای مجازی خبر داد و گفت: این درگیری هیچ ارتباطی به اختلاف طرفین بر سر پوشش ندارد.

جلوه وارونه از یک اختلاف خانوادگی در فضای مجازی/ درگیری در املش بر سر حجاب نبود

به گزارش ۸دی، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی انتشار فیلمی از درگیری ۲ خانم در فضای مجازی با عنوان “درگیری بر سر حجاب” و ربط دادن آن به موضوع اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد افرادی که در این فیلم با یکدیگر درگیر شده‌اند، فامیل هستند و نزاع آنها در یکی از بازارهای محلی شهرستان املش به علت اختلاف خانوادگی رخ داده است و این موضوع هیچ ربطی به مسئله عفاف و حجاب ندارد.

سرهنگ “حسین حسن‌پور” ضمن تکذیب حواشی ایجاد شده در جریان درگیری بین این ۲ خانم تصریح کرد: هر دو طرف درگیری پس از حضور در کلانتری به دلیل اختلافات خانوادگی علیه یکدیگر شکایت کردند و موضوع در دست رسیدگی است. امروزه دشمن از هر حربه، شیوه و شگردی برای ضربه زدن به ارزش‌های معنوی استفاده می‌کند.

این مقام انتظامیبا تاکید بر اهمیت حفظ امنیت روانی شهروندان در فضای مجازی گفت: پلیس با اشرافیت کامل بر فضای حقیقی و مجازی، کنترل و نظارت بر حفظ امنیت شهروندان را در دستور کار خود دارد و با مخلان آرامش مردم مقتدرانه برخورد می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه