توقیف مرغ‌های فاقد مجوز در رودبار

فرمانده انتظامی رودبار گفت: بیش از ۲ هزار قطعه مرغ زنده فاقد مجوز در بازرسی از ۲ دستگاه کامیونت در این شهرستان کشف شد.

توقیف مرغ‌های فاقد مجوز در رودبار

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با اشاره به اینکه بسیاری از بیماری‌های خطرناک و قابل سرایت به انسان می‌تواند از طریق دام و طیور فاقد مجوز انتقال پیدا کند، اظهار کرد: حمل دام و طیور باید با اخذ مجوز‌های لازم انجام شود.

وی در ادامه افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تردد ۲ دستگاه کامیونت حامل طیور فاقد مجوز در سطح حوزه استحفاظی شهرستان رودبار بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ “عیسی روشن‌قلب” با بیان اینکه ماموران یگان امداد نسبت به کنترل محورهای مواصلاتی اقدام و خودروهای مورد نظر را در مسیر “رشت – رودبار” شناسایی و متوقف کردند افزود: در بازرسی از این خودروها، ۲ هزار و ۲۹۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت به وزن تقریبی ۴ تن و ۸۰۰ کیلوگرم کشف شد.

این مقام انتظامی از تحویل طیور کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی خبر داد و بیان گرد: متهمان ۴۰ و ۴۷ ساله با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ روشن‌قلب در پایان با اعلام اینکه کارشناسان ارزش این کشفیات را ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کردند از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه