یادواره “سردار شهید بیگلو” در رشت برگزار می شود

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: یادواره سردار شهید محمد بیگلو فردا(جمعه،۲۴ تیر) ساعت ۶ عصر در گلزار شهدای رشت با سخنرانی سردار کوثری فرمانده دفاع مقدس دایر می‌شود.

یادواره “سردار شهید بیگلو” در رشت برگزار می شود

به گزارش ۸دی،سیداکبر قاسمی فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور را مدیون شهدا هستیم گفت: حفظ و حراست از خون شهدا وظیفه خطیری است که بر عهده ماست.‌

وی با بیان اینکه برپایی یادواره شهدا یکی از اقداماتی است که هر ساله برپا می‌شود گفت: بدین مناسبت فردا ( جمعه، ۲۴ تیر ) یادواره سردار شهید محمد بیگلو که به دلیل فعالیتش در آموزش نیروهای نظامی نابغه آموزشی نام گرفته است، برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت اذعان کرد: این یادواره ساعت ۶ عصر فردا در گلزار شهدای رشت با سخنرانی سردار کوثری فرمانده دفاع مقدس دایر می‌شود.

قاسمی افزود: سردار شهید میثم محمد بیگلو، این دلاور جوان و رزمنده مسئولیت خطیر آموزش نیروها را بر عهده داشت و طبق گزارش های دریافتی ۲۶ هزار نفر از نیرو‌های سپاه و بسیج را تعلیم و آموزش نظامی داد،

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی با بیان اینکه این شهید بزرگوار در کنار شهید والامقام دکتر «مصطفی چمران» تجربیات تازه‌ای در جنگ کوهستانی آموخت و در عملیات بیت‌المقدس شرکت فعال داشت اظهارکرد: وی در عملیات «جفیر» و «کوشک» شرکت و بر اثر اصابت ترکش خمپاره زخمی می‌شود.

وی تصریح کرد: این شهید بزرگوار  ۲۷ روز پس از ازدواج به سوی میدان‌های رزم و نبرد با دشمنان بعثی شتافت که در تاریخ ۲۴تیرماه ۶۱ در عملیات رمضان در منطقه «شلمچه» ندای حق را لبیک گفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

قاسمی خاطرنشان کرد: پیکر پاک این شهید به رشت انتقال یافت و در میان حزن و اندوه مردم رشت تشییع و در گلزار شهدای رشت به خاک سپرده شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه