جشنواره “طنز پهلو” در فومن برگزار می شود

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن انجام با اعلام این خبر اظهار داشت: اختتامیه ششمین جشنواره ملی طنز پهلو با یاد استاد کیومرث صابری فومنی(گل آقا) با حضور محمود شالویی دستیار وزیر و ریاست حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ساعت ۱۷ امروز در مجتمع فرهنگی هنری سید الشهداء (ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن برگزار می شود.

جشنواره “طنز پهلو” در فومن برگزار می شود

به گزارش ۸دی،یوسف نیک، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن انجام با اعلام این خبر اظهار داشت: اختتامیه ششمین جشنواره ملی طنز پهلو با یاد استاد کیومرث صابری فومنی(گل آقا) با حضور محمود شالویی دستیار وزیر و ریاست حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ساعت ۱۷ امروز (پنج شنبه ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۱) در مجتمع فرهنگی هنری سید الشهداء (ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری ۵ دوره جشنواره ملی طنز پهلو گفت: با توجه به تاکید مقام رهبر معظم انقلاب بر اهمیت طنز فاخر و تمجید ویژه معظم له از استاد کیومرث صابری فومنی (گل آقا)، امسال ششمین دوره این جشنواره به صورت ویژه برگزار خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن تصریح کرد: به دنبال انتشار فراخوان جشنواره طنز پهلو از اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ مبنی بر ارسال آثار طنز در دو بخش شعر و داستان کوتاه نسبت به دوره پنجم با افزایش آثار ارسالی مواجه بوده ایم.

وی افزود: داوری آثار دریافت شده در حال انجام بوده و در نهایت به سه اثر در هر بخش مجموعا ۶ اثر برتر و همچنین ۴ اثر شایسته تقدیر جوایز نقدی و لوح تقدیر و مدال ویژه جشنواره اعطاءخواهد شد.

نیک انجام به حضور مهمانان کشوری در این جشنواره اشاره کرد و گفت: استاد رضا رفیع نویسنده و طنز پرداز کشوری، استاد حمید لولایی بازیگر طنز کشور، استاد بیژن لرد از خوانندکان کشوری و استاد فرامرز ریحان صفت از طنز پردازان کشور از مهمانان ویژه این مراسم خواهند بود.

این مسئول خاطر نشان کرد: اجرای نمایش ویژه توسط هنرمندان برجسته استان و پخش کلیپ و اجرای آثار برگزیده برندگان و اجرای برنامه توسط مهمانان نام برده و تجلبل از برگزیدگان از بخش های مختلف این جشنواره خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه