آمادگی بهزیستی گیلان برای دریافت نذورات عید قربان

مدیرکل بهزیستی گیلان از آمادگی مراکز دولتی و خیریه استان برای دریافت وجوهات و نذورات نیکوکاران در عید سعید قربان خبر داد.

آمادگی بهزیستی گیلان برای دریافت نذورات عید قربان

به گزارش ۸دی،سید مهدی خدمت بین دانا، مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: با توجه به فرا رسیدن عید سعید قربان بهزیستی گیلان و واحد‌های تحت نظارت این مجموعه برای دریافت نذورات و وجوهات مردم استان و توزیع آن در میان اقشار تحت پوشش آماده است.

به گفته او، با توجه به محدودیت ظرفیت برگزاری مراسم حج ابراهیمی (ع) امسال، همانند سال گذشته از مدیریت حج و زیارت گیلان درخواست کردیم به متقاضیان حج اطلاع رسانی شود تا قربانی و نذورات آن دسته از متقاضیان که نتوانستند به حج مشرف شوند، دریافت و به نیازمندان واقعی جامعه برساند.

مدیرکل بهزیستی گیلان همچنین گفت: از اداره کل دامپزشکی استان نیز درخواست شد در زمینه ذبح و رعایت اصول بهداشتی همکاری لازم را با موسسات خیریه و از جمله آسایشگاه‌های خیریه و مراکز نگهداری ایتام را به عمل آورند.

همچنین تأکید شد دریافت نذورات مردم در عید سعید قربان در مراکز یاد شده با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و پیشگیری از بیماری‌ها انجام شود و حفظ سلامتی تمامی شهروندان در اولویت اول باشد.

 خدمت بین دانا می‌گوید: علاوه بر این مردم برای پرداخت آنلاین نذورات در عید قربان می‌توانند از طرق کد دستوری #۵۰۰*۶۶۵۵* اقدام کنند، ضمن اینکه شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۷۸۲۲۶۳۶ برای این منظور در نظر گرفته شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه