استاندار گیلان: شهیدان انصاری و نورانی نمونه بارز مدیر در تراز انقلاب اسلامی بودند

استاندار گیلان، شهیدان انصاری و نورانی را نمونه بارز مدیر در تراز انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: این شهیدان والامقام، خدمت صادقانه به مردم، پایبندی به فرهنگ ایثار و مقاومت و تلاش برای اعتلای آرمان‌های انقلاب و امام شهیدان را سرلوحه امور خود قرار دادند.

استاندار گیلان: شهیدان انصاری و نورانی نمونه بارز مدیر در تراز انقلاب اسلامی بودند

به گزارش ۸دی،محل شهادت شهید علی انصاری تنها استاندار شهید کشور و شهید علیرضا نورانی معاون عمرانی وی در خیابان لاکانی رشت، صبح امروز (پنجشنبه) با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان، خانواده این شهیدان گرانقدر و شماری از مسئولان استانی، گلباران شد.

در این مراسم نماینده عالی دولت در استان، برگزاری مراسم‌ بزرگداشت شهدا را نشان از پایبندی و علاقه مردم فهیم و ولایتمدار گیلان به شهیدان و آرمان‌های انقلاب اسلامی خواند و اظهار کرد: به یقین برگزاری یادواره شهدا در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان موثر است.

وی شهیدان انصاری و نورانی را نمونه بارز مدیر در تراز انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: این شهیدان والامقام، خدمت صادقانه به مردم، پایبندی به فرهنگ ایثار و مقاومت و تلاش برای اعتلای آرمان‌های انقلاب و امام شهیدان را سرلوحه امور خود قرار دادند.

استاندار گیلان افزود: شهید انصاری به واسطه برخورداری از روحیات بالای معنوی و آرزوی رسیدن به شهادت، همواره بیان می کرد که بکشید مرا زیرا تمام قطره‌های خون من هر کدام یک انصاری می شود.

وی با تاکید بر اینکه شهیدان انقلاب اسلامی از جمله شهیدان انصاری و نورانی ، چراغ هدایت مسئولان و مردم هستند، بیان کرد: همه ما گیلانیان به اصالت خود می‌بالیم زیرا این دیار زادگاه هشت هزار شهید و نیز ایثارگران فداکار بوده و شهدای والامقامی همچون شهید خوش سیرت، انصاری، نورانی، قلی‌پور و املاکی‌ را به انقلاب اسلامی ایران تقدیم کرده است.

عباسی با بیان اینکه همه مسئولان باید همواره خود را مدیون خون پاک شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس بدانند، گفت: برای ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی خون‌های زیادی بر زمین ریخته شده ، از اینرو تمامی خدمتگزاران این نظام باید ادامه دهنده خون پاک شهدا باشند و مسیر پر افتخار آنان را ادامه دهند.

همسر شهید علی انصاری نیز در این مراسم با بیان اینکه رفتار شهید انصاری باید برای تمامی مسئولان و جوانان الگو باشد، اظهار کرد: این شهید بزرگوار در تمامی عرصه‌ها یک انسان وارسته و با شخصیتی معنوی بوده است.

دانش کاظمی، شهید انصاری را متعلق به همه گیلانیان دانست و افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انصاری و نورانی بعد از ۴۱ سال، نشان‌دهنده نفوذ این شهیدان خدمتگزار در دلهای مردم است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به روحیه ایثارگری شهید انصاری و نورانی گفت: یکی از آرزوهای شهید انصاری به شهادت رسیدن در راه خدا و همچنین خدمت به مردم بود که به سبب خلوص ایشان در خدمت و دینداری ، در نهایت به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت نائل شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه