“طاها صمدی”: نمایش “ستاره وحشی” ادای دین به شهدا و خانواده آنها است

کارگردان، نویسنده و تهیه کننده نمایشن “ستاره وحشی” با بیان اینکه این نمایشنامه نگاهی دراماتیک به موضوع دفاع مقدس دارد، گفت: این نمایشنامه روایتگر خاطرات یک دختر بازمانده از بمباران شیمیایی دوران دفاع مقدس بوده و ادای دین من به شهدا و خانواده های گرانقدر آنها است.

“طاها صمدی”: نمایش “ستاره وحشی” ادای دین به شهدا و خانواده آنها است

“طاها صمدی” در گفتگو با خبرنگار هشت دی، با اشاره به توضیحاتی درخصوص نمایشنامه “ستاره وحشی” اظهار کرد: نویسندگی نمایشنامه ستاره وحشی از بنده است و قرار است به زودی با جمعی از هنرمندان گیلانی این اثر به روی صحنه برود.

کارگردان، نویسنده و تهیه کننده تئاتر “ستاره وحشی” با بیان اینکه این نمایشنامه نگاهی دراماتیک به موضوع دفاع مقدس دارد افزود: این نمایشنامه روایتگر خاطرات یک دختر بازمانده از بمباران شیمیایی دوران دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه این تئاتر برای هفته دفاع مقدس امسال آماده شده و روی صحنه می رود تصریح کرد: در صورت فراهم بودن شرایط، در جشنواره تئاتر فجر هم شرکت خواهیم کرد.

صمدی با اشاره به جمعی از عوامل دست اندرکار این نمایشنامه بیان کرد: بازیگر این نمایشنامه آرینا امن اللهی، سینا برجیان مشاور رسانه ای کار و بیتا ابراهیم پور نیز منشی صحنه است و آتنا غزنوی نیز کار گریم را برعهده دارد.

این کارگردان جوان عرصه تئاتر خاطرنشان کرد: نمایشنامه ستاره وحشی چهارمین کاری است که از بنده به صورت رسمی روی صحنه می رود.

وی با بیان اینکه نگاه دراماتیک این نمایشنامه با ادبیات جامعه همسو است بیان کرد: فرزند جانباز هستم و این کار نیز به نوعی ادای دین من به شهدا و خانواده های گرانقدر آنها است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
طاها عزیز برات ارزوی موفقیت دارم میدونم که مثل همیشه میدرخشی
ناشناس
امکان داره یه مصاحبه کامل از این هنرمند هم داشته باشید 😍😍
در حاشیه