رئیس جمعیت هلال احمر کشور مطرح کرد:

راه اندازی تیم های جمعیت هلال احمر سحر برای کمک به کودکان حادثه دیده

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور گفت: با هدف گذاری هایی که انجام گرفته است تیم های سحر برای کمک به کودکان حادثه دیده در تمامی شهرهای کشور راه اندازی می شوند.

راه اندازی تیم های جمعیت هلال احمر سحر برای کمک به کودکان حادثه دیده

به گزارش ۸دی،رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور در آئین اختتامیه دومین کارگاه آموزشی فضای دوستدار کودک استان گیلان با نام در فومن گفت: با هدف گذاری هایی که انجام گرفته است تیم های سحر در تمامی شهرهای کشور راه اندازی می شوند.

محمد گل فشان افزود : تیمهای سحر با فرا گیری آموزش های تخصصی کمک های زیادی در زمان حوادث به کودکان حادثه دیده انجام می دهند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان هم گفت: ارائه آموزش های تخصصی به جوانان داوطلب عضو تیم های سحر تاثیر زیادی در کمک رسانی آنها به کودکان و افراد مصدوم در زمان حوادث دارد.

سیاوش غلامی افزود: در دومین کارگاه آموزشی فضای دوستدار کودک جمعیت هلال احمر گیلان ۲۲ نفر از سرتیم های سحر شهرستان های مختلف گیلان آموزش های حمایت روانی و حفاظت و یاری کودکان در زمان حوادث را طی ۳ روز به صورت تئوری و عملی فرا گرفتند.

موسی فکور فرماندار فومن و سید علی منیری معاون دانشجوئی جمعیت هلال احمر کشور هم در این مراسم امداد رسانی جوانان داوطب جمعیت هلال احمر را در زمان حوادث برای نجات جان مصدومان و ایجاد امنیت روانی و اجتماعی بسیار تاثیر گذار دانستند و بر توسعه آموزش های تخصصی برای داوطلبان تاکید کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه